KALENDAR KPOP 2021

by - 8:00:00 am

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa buat semua. Tak berapa hari lagi, 2021 bakal tiba. InsyaAllah. Semoga tahun 2021 ini lebih baik dan membawa kehidupan yang selesa buat kita semua. Justeru itu korang dah ada kalendar untuk 2021??? Tak ada! Jom tengok kalendar meja 2021 versi K-POP.

saiz kalendar 

Ok gambar di atas merupakan ukuran saiz kalendar meja versi K-POP ini. Contoh halaman dalamannya macam di bawah yer


Gambar halaman tu berbeza ikut artis K-pop yang korang pilih. Antara kalendar K-POP yang ada ialah Blackpink, BTS dan NCT jer.

Blackpink
BTS



NCT

Harga untuk kalendar K-POP ini adalah RM20. Harga termasuk pos. Bagi yang berminat boleh la menghubungi melalui wasap di nombor 01164053228. Stok kalendar ini amat terhad. Siapa cepat dia dapat yer.

You May Also Like

46 insan berbicara

  1. Peminat kpop mesti suka gilaa ni!

    ReplyDelete
  2. Comel je kpop kpop. Kalau ai salah srang yang minat mesti dah beli.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, selamat bukan peminat kpop kan. Kalau tak terperdaya dah 🤭

      Delete
  3. ahaha..x minat kpop. dak2 kpop mesti akan beli produk ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga ada la peminat kpop jumpa entri zumal ni. Hahaha

      Delete
  4. Ya Allah, ni kalau anak Eina nampak ni, mau menjerit dia. Dia peminat BTS. haha

    ReplyDelete
  5. wah dah terbit kalendar 21 ya cepatnya masa berlalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahun 2020 penuh pancaroba bakal berakhir dah

      Delete
  6. i am jpop fans bukan kpop huhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe tahu dah sebab banyak review citer Jepun. Zumal pula sukar masuk kategori mana sebab semua layan

      Delete
    2. haha kan, kpop atie takleh nak hadam sbb atie mmg tak suka korean language.. bahasa dia atie rasa kasar

      Delete
    3. Betul tu korean language ni kasar, Jepun lebih lembut dan sopan bahasanya.

      Delete
  7. haha comel pulak kalendar kpop ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, sebelum ni tak sangka ada orang keluarkan kalendar macam ni

      Delete
  8. Hihihi....nanti akak tanya girl2 akak - seorang mmg minat K-pop.

    ReplyDelete
  9. antara kalendar yang cantik.

    pasti digemari dan disukai oleh anak-anak muda yang suka K-Pop

    ReplyDelete
  10. mmm... Teman bukan peminat KPOP... Ais krim PoP-PoP ok laa...

    ReplyDelete
  11. wow peminat kpop mesti suka ni

    ReplyDelete
  12. anak dara akak suka sgt la group kpop BTS tu...kalo dia nmpk kalender ni pasti suka ni hehe

    ReplyDelete
  13. Hai zumal, saya belum terniat berhenti berblog. Zumal pun kena banyak lagi artikel.

    Layan juga kan kalendar loop haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup, tahu tu aRz. Tajuk tu buat zumal nak baca. Hehehe

      Delete
  14. Peminat K-POP ni mesti suka calender meja yang menarik ni kan. Especially BTS dan blackpink. NCT tak pernah dengar pulak. huhu

    ReplyDelete
  15. Wah! Ada kalendar K-Pop 😊
    Pasti ramai yg nak beli ini :)

    ReplyDelete
  16. uish dak muda sekarang kompem minat ni hehe

    ReplyDelete
  17. Tentu ramai yang akan beli sbb remaja sekarang sangat meminati K- Pop

    ReplyDelete
  18. wahh peminat kpop boleh la buat tempahan kalendar ni..

    ReplyDelete