Bot Angin Intex Seahawk

by - 5:07:00 pm

Bot Angin Intex Seahawk

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Anda minat memancing? Kalau suka memancing anda sepatutnya memiliki sebuah bot untuk memancing di kolam, tasik, sungai atau persisir pantai. Biasa la bila kita jauh ke tengah kemungkinan rezeki tangkapan lebih banyak. Atau pun bila ada bot anda boleh cari lubuk-lubuk ikan. Selain itu, bot angin ini juga boleh digunakan pada waktu kecemasan misalnya banjir atau untuk menyelamatkan orang. Ada juga yang beriadah dengan menaiki bot keliling tasik dan sebagainya.

Kenapa Zumal bercerita tentang bot? Sebenarnya kali ini Zumal ingin promosikan produk bot angin jenama Intex ini. Dalam promosi ini ada 3 jenis bot iaitu Seahawk 2, Seahawk 3 dan Seahawk 4.

Intex Seahawk 2

Untuk varian Seahawk 2 ianya dilengkapi 2 dayung dan 1 pam angin. Ianya varian asas untuk muatan 2 orang dengan maksimum berat adalah 200kg. Bot angin ini dilengkapi 2 pemegang dayung dan 2 pemegang rod pancing. Siaznya adalah 236cm x 114cm x 41cm. Ketebalan PVC ialah 0.50mm. Harganya ialah RM250.

Intex Seahawk 3

Untuk varian Seahawk 3 pula, ianya didatangkan bersama 2 dayung, 2 kusyen angin dan 1 Pam angin. Ianya varian lebih besar dan lebih selesa. Ianya untuk muatan 3 orang dengan maksimum berat adalah 300kg. Ianya juga mempunyai 2 pemegang dayung dan 2 pemegang rod pancing. Saiznya 295cm x 137cm x 43cm. Ketebalan PVC ialah 0.58mm. Ianya juga mempunyai ruang untuk memasang enjin sangkut 1.5 HP. Harga varian ini adalah RM380.

Intex Seahawk 4

Untuk varian Seahawk 4 pula ianya lebih kurang varian 3. Ianya didatangkan bersama 2 dayung, 2 kusyen angin dan 1 pam angin. Ianya varian lebih besar daripada varian lain. Ianya boleh memuatkan 4 orang dengan maksimum berat adalah 400kg. Ianya juga mempunyai 2 pemegang dayung dan 2 pemegang rod pancing. Saiz varian ini adalah 351cm x 145cm x 48cm. Ketebalan PVC ialah 0.75mm paling kukuh dan tahan lasak. Ianya juga boleh dipasang dengan enjin sangkut 1.5 HP. Harga untuk varian Seahawk 4 adalah RM470.


Seller ini hanya seorang dropship, beliau tidak menyimpan stok. Beliau hanya mengambil pesanan dan penghantaran diuruskan oleh pembekal. Tiada COD. ORDER DI SINI. Jika anda mahukan bot yang lebih murah juga ada, kosnya cuma RM150, tapi cadangan seller hanya untuk kolam, tasik dan persisir pantai sahaja.

You May Also Like

20 insan berbicara

  1. bila tengok ni teringat cite 47 meters down: uncaged..scene awal2 tu ade tunjuk bot angin ayah dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeke Sunah, Zumal belum tengok jap lagi nak usha

      Delete
  2. kalau kaki pancing memang mereka minat sakan nie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Tuan Hanafi, kalau ada ingin cuba bisnes sewa not di lokasi tumpuan pelancong pun ok juga

      Delete
  3. Elok juga kalau ada satu bagi kita yang tinggal berdekatan dengan laut.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Alhamdulillah setakat sekarang belum dengar complaint

      Delete
  5. best nya kalau dpt sebiji hehehe

    ReplyDelete
  6. elok juga tu utk kawasan yg sering banjir

    ReplyDelete
  7. setuju utk banjir kilat, sesuai utk kawasan banjir
    sesuai juga utk berkayak di tasik, pesisiran pantai
    tapi tak sesuai kalau pergi jauh dari pantai
    benda ni agak ringan and kalau ombak kuat habislah benda ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Emily, kena tepi pantai je. Untuk persediaan banjir sangat sesuai

      Delete
  8. Rumah2 yg berdepan risiko banjir patut beli satu kan. Setidaknya boleh bantu selamatkan diri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Ana, 9 tahun lepas pernah buat lawak kat FB, persediaan untuk rakyat Perlis patut ada bot setiap rumah sebab selalu banjir

      Delete