MISTERI KASIH SAYANG

by - 8:00:00 am


Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Pagi tetiba tajuk seram kan? Seram ke? Misteri kasih sayang. Ya misteri kasih sayang walaupun sepatutnya tajuk yang sesuai dengan keadaan Zumal adalah kurang kasih sayang kan?

Eh ape sayang-sayang ni kan. Sebenarnya Zumal nak kongsi betapa mujarabnya kasih sayang seorang ibu. Macam mana tu? Bulan lepas kaki Zumal lebam sebab tersepak ape entah masa pergi fun fair dengan adik angkat. Dekat seminggu lebam tu tak hilang. Pastu minggu berikutnya ayah dan mama datang Perlis. Dia nampak kaki Zumal tu lebam, mama pun urut. Kalau korang nak tahu masa tu juga lebam kebiru-biruan kat kaki zumal tu hilang. Ajaib kan... Itulah sesuatu yang dilakukan seikhlas hati membuahkan hasil terbaik. Bukti sebuah kasih sayang seorang ibu. Misteri tak??? K bye.

You May Also Like

17 insan berbicara

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. mmg misteri hehe...alhamdulillah tgn ibu yg urut ilang lebam2 tu

    ReplyDelete
  3. Ada magisnya aura seorang ibu yang Allah SWT anugerahkan..alhamdulillah.

    ReplyDelete
  4. wahhh tangan ibu kan, semuanya magik

    ReplyDelete
  5. Kikikiki... Memang tak cukup kasih sayang tu...

    ReplyDelete
  6. Memang misteri tu Zumal hahaha terbukti kan pertama ajaibnya tangan seorang ibu

    ReplyDelete
  7. teringat kisah bayi yg hmpr nk nazak tu. bila mak dia belai, pggl dia... dgn kuasa Allah bayi tu bernafas semula... ajaibnya kasih syg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu Anies, kuasa Allah mengatasi segalanya

      Delete
  8. Kasih sayang ibu tak bertepi Zumal.

    ReplyDelete