Segmen Saya Nak Buku Free by Cuya

by - 1:27:00 am

Segmen Saya Nak Buku Free by Cuya


Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Sementara tak dapat tidur ni Zumal tengok ada segmen yang belum sampai tarikh tutup iaitu Segmen Saya Nak Buku Free by Cuya ini. Kalau ditakdirkan dapat hadiah Zumal nak buku Daun Pun Berzikir tu. Korang yang nak join boleh klik banner di atas yer.

You May Also Like

20 insan berbicara

  1. All the best. semoga dpt buku yg diingini.

    ReplyDelete
  2. Oh, saya pun tak join lagi ni. All the best Zumal :)

    ReplyDelete
  3. Hai zumal! terima kasih sebab join...cuya nak cakap,kot2 zumal tak faham syarat2 segmen ni...hadiah free postage,,hadiah buku zine tu,...kalau nak buku2 cuya yang lain kene bayar postage tau.sikit je..nnti cuya nak pakai flexi,dalam rm 6 gitu...nnti kalau zumal tak jdi nk amik buku ke.zumal drop komen je ya kt blog cuya...buku tu optional kalau nak...melainkan zumal dpt menang drpd random.org utk zine.

    cuya dh update nama

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2018/10/senarai-peserta-segmen-saya-nak-buku.html

    jgn lupa blogwalking!

    ReplyDelete
  4. Ada pengumuman sikit..hehehe

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2018/11/pengumuman-untuk-peserta-segmen-saya.html

    ReplyDelete