BUAH TANGAN DARI TAIWAN

by - 8:00:00 am

poskad dari taiwan

pin aidijuma

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Berakhirlah Julai dan menjelma pula bulan Ogos. Bulan yang sangat besar maknanya buat rakyat Malaysia kerana bulan Ogos adalah bulan kemerdekaan negara kita yang sangat kita cintai ini.

Pada pembuka entri bulan Ogos zumal nak review hadiah yang Zumal terima dalam bulan lepas. Hadiah top komentar lagi la. Jangan ingat zumal ni tenggelam timbul tulis entri tapi lupakan kengkawan blogger zumal tau. Kekadang walaupun tak tulis entri, zumal akan jadi pembaca di blog rakan-rakan. Tapi syaratnya hampa kena mai jenguk tinggai jejak kat blog zumal ni baru la zumal dapat menjejaki siapa gerangan diri hampa tu. Eh tetiba mukadimah jadi lebih pulak. Kali ni hadiah top komentar datangnya jauh dari Taiwan. Hadiah dari Anies la.

Anies hadiahkan kepada zumal poskad Taiwan dan pin Aidijuma. Suka sangat dapat hadiah ni tau. Zumal tak sangka juga boleh jadi top komentar sebab zumal ni saja suka-suka membaca dan mengomen kat mana-mana blog rakan blogger yang sporting gitu. Sporting la kalau komen kita dibalas dan lawatan kita turut dibalas. Sapa tak suka ada kawan-kawan komen kat blog kita kan. Zumal pun suka sangat. Anies pun salah sorang top komentar di blog zumal ni. Terima kasih yer Anies.

Ha, untuk hampa yang nak baca kisah kembara Anies ni boleh la terjah blog beliau yer. Macam-macam ada tau. Inilah link blog Anies aniesandyou.blogspot.com Selamat membaca yer...

You May Also Like

20 insan berbicara

  1. Best bila dapat kumpul hadiah-hadiah istimewa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah sejak jadi blogger ni dah rasa boleh buka galeri hadiah tau

      Delete
  2. Aidijuma tu bawal tu ye..
    Waaa cun plak tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye betul yang bawal tu, dulu pernah menang bawal aidijuma dalam GA Anies. Hehehe...

      Delete
  3. Wah... Tertarik pulak tengok pin adijuma. Ekeke...

    ReplyDelete
  4. cantik sangat hadiah zumal dapat tu, jeles tengok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom pergi bodek Anies. Nanti dapat la macam2 hadiah. Hehehe...

      Delete
  5. Tahniah Zumal. Unik poskod tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih ciktie. First time jumpa poskad bukan segi empat...

      Delete
  6. seronok kan bila sesuatu yg kita buat suka2 pastu dapat hasilnya. tahniah!

    ReplyDelete