KISAH KUBA GULING

By Dunia Zumal - 8:38:00 am

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Sejak bermula Ramadhan tahun ni viral tentang kuih kerbau guling atau dikenali sebagai kuba guling. Saudara mara zumal ni menghuni hampir setiap negeri di Malaysia, jadi di Kelantan pun ada saudara zumal iaitu mak cik dan pak cik zumal. Mereka pun tak lepas peluang menjejaki kuih kuba guling tu. Tapi mak cik kata tak sedap pun. Dan bermula la komen kami hingga boleh buat kami gelak terguling-guling.







  • Share:

You Might Also Like

11 insan berbicara

  1. teringin jugak nak merasa kuba guling ni

    jemput join : http://www.shfyqhazhr.com/2018/06/giveaway-suka-suka-by-shfyqhazhrcom.html

    ReplyDelete
  2. Kat Selatan Siam pun terkenal kuih ni.
    Siap keluar kat berita tv Siam.

    ReplyDelete
  3. haha..xterasa nak cuba kuih ni..:)

    ReplyDelete
  4. teringin nak rasa.. tapi tak pernah jumpa lagi :)

    ReplyDelete
  5. kat utara depa kata kueh ni nama kueh kosiu apa.. rasa mcm penah rasa..

    ReplyDelete
  6. sedap ke? tengok tv ramai orang beli..

    ReplyDelete
  7. viral kuih tu tapi tapi sebab takde sedara dari sana so tak tahu bile akan dapat rasa.. ;)

    ReplyDelete
  8. rasenya ok. tp biasa dan tak sepatutnya viral

    ReplyDelete
  9. Teringin juga nak rasa ni hehee.. Salam Aidilfitri Zumal :)

    ReplyDelete
  10. hahahaha tergelak part jatuh selut dalam sangat sebab tu tak sedap

    ReplyDelete

loading...