NO IDEA

By Dunia Zumal - 12:44:00 pm


Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Pagi tadi rasa susah sangat nak mandi sebab sejuk giler. Hari ni sebenarnya Zumal dah hilang idea nak kongsi pasai apa.

Rehat je la dulu kan. Semalam tengah hari camni ada abah dan mak angkat datang, tak la sunyi sangat. 

Dalam pukul 11.00 tadi rasa bosan, keluar la beli air minuman dan shopping barang dapur. Sekarang ni kalau shopping susah sangat nak bajet. Selalu mesti habis sekeping RM50. Tapi kekadang lebih.

Takut nak belanja tapi tetap kena belanja kan. Sebab kita ni manusia, bukan ulat yang duk dalam batu pun boleh hidup. Pak belalang boleh la cakap gitu sebab anaknya belalang tu tolong cari makan. Ye dak.

Tadi tengok ada rumput naik kat laman rasa nak tebas, tapi hujan pulak turun. Jadi sekarang Zumal terbaring je menikmati kesejukan... Harap tak kecam...

  • Share:

You Might Also Like

8 insan berbicara

  1. musim hujan macam ni seronok baring-baring sahaja =)

    ReplyDelete
  2. Hehe.bila hujan-hujan camni perut pun cepat minta diisi.

    ReplyDelete
  3. LA NI DH TENGAH HARI PUN MSH SEJUK

    ReplyDelete
  4. sini pun adoi, sejuk betoi..nak amik wuduk pun terketar2..sedangkan time tghari tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu, nasib la amik wuduk tu tak seluruh badan. Tang nak mandi jenuh fikiaq 44 Kali...

      Delete

loading...