MENGANTUK TAPI TAK TERLENA

By Dunia Zumal - 2:19:00 am


Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Pukul 2.10 pagi masih tak mampu melelapkan mata walaupun Zumal rasa sangat-sangat mengantuk.

Nak baca Quran pun mata tak dapat celik sangat , badan pun letih dan lesu tapi nak tidur tak boleh.

Awal malam tadi goreng cucur, tak selera nak makan. Apa la dah jadi ni.

Pukul 10 malam masuk bilik air, tertengok air tak tutup. Rasanya Zumal last masuk bilik air tu jam 4.00 petang. Lamanya bazir air. Itu la silap pi ambil wuduk bilik air lain. Kalau tidak sedar juga air tu terbuka. Dulu ada tok duk remained.

Dah hilang fokus agaknya... Atau pun Zumal dah nak ikut jejak depa dah kot...

Perut dah pedih, rasa gastrik dah mai balik... Adoi...

  • Share:

You Might Also Like

6 insan berbicara

  1. Jangan makan ubat tidur sudah.. bahaya wooooo... Kadang badan letih sgt pun tak leh tidur gak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, tak la sampai ke situ Lea... Alhamdulillah terlelap juga walaupun sekejap...

      Delete
  2. Ada juga masa-masa datang perasaan tak teringat tu hehe. Kalau ciktie tak boleh nak tidur layan lagu mesti lena 😄

    ReplyDelete
  3. Sis JM rasa..zumal perlu cari teman ni..baru nanti mkn terjaga..kalau paip air lupa tutup ada org tlg tutupkan 😬

    ReplyDelete
    Replies
    1. Omg, hmm nanti nak cari meow sekoq...

      Delete

loading...