KALI TERAKHIR BERSAMA

by - 11:54:00 pm


Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Saat untuk berpisah dengan yang kita sayang sudah pasti sesuatu yang amat perit dan terkesan di jiwa. Tambahan lagi bila dah bersama pada sekian waktu. Seribu kenangan sudah terpahat di dalam sanubari ini.

Begitulah perasaan Zumal bila terpaksa melepaskan si dia pergi. Merujuk kepada motorsikal SYM Bonus 110 yang zumal beli pada tahun 2016 dulu.


Inilah gambar terakhir Motor SYM tu. Gambar tu pun kejap tadi ambil. Esok nak serah pada tuan asal.  Motor sebenarnya zumal jarang guna. Dia banyak berjasa pada abah dan mak angkat zumal kat Chuping tu.

Zumal terkilan juga sebab tak dapat bagi depa guna lagi atas faktor kewangan. Itu je la kisahnya. 

You May Also Like

3 insan berbicara

  1. hrp yg gn lps ni akn jg elok2 mcm mn zumal jg sblm ni

    ReplyDelete
  2. Biasa la bro..hidu pasti ada ujian

    ReplyDelete
  3. Tak apalah setakat itu sahaja peluang bersama. Semoga ia terus menabur jasa pada orang lain pula

    ReplyDelete