HASIL PERTAMA

by - 5:08:00 pm

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari tu Zumal ada iklankan satu affiliate baru kat korang kan? Ingat tak? Tak ingat? Tengok link INI

Hah dah tau. Itulah tudungsicomel.com. Hari nie Zumal nak cerita pasal kejayaan pertama hasil dari program affiliate tersebut. Pertama k. Maknanya baru je satu. Walaupun satu ia adalah pemangkin semangat Zumal. Alhamdulillah. Eh korang tak percaya ke? Tengok nie hasilnya.

Satu pun rezeki juga. Bermula dari satu Zumal lagi excited nak terus promosikan program affiliate nie. Mungkin lepas nie dapat 2 atau 3 atau 10 atau 100. Rezeki Allah, kita tak tahu. 

Korang pula cam mana? Tak nak join ke? Tak nak buat duit ke? Bukan kena bayar yuran ahli tau, percuma saja. Jom daftar DI SINI.

You May Also Like

16 insan berbicara