MENANG TOPUP DARI MELLYA

By Dunia Zumal - 7:55:00 am

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Bulan September lalu zumal sertai Sweet September Giveaway by Mellya. Alhamdulillah dalam giveaway tu zumal memenangi top up RM5.00 yang ditaja oleh http://syazdanny2329.blogspot.com/ Syukur sangat-sangat dapat topup free. Senarai pemenang boleh tengok kat sini. Terima kasih kepada Mellya dan Syaz. Maafkan zumal sebab lambat buat entri penghargaan ini.

#entri ini adalah autopublish kerana pada hari entri ini tersiar data internet dah tamat tempoh. Hehe. Kepada rakan-rakan blogger nanti zumal berblogwalking bila data dah renew yer.

  • Share:

You Might Also Like

15 insan berbicara

  1. Salam singgah sini Zu Mal...Alhamdulillah dan tahniah Zu Mal..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah tahniah.. salam ceria hari minggu Zumal.. :)

    ReplyDelete
  3. CN tak pernah cuba mana2 giveaway pun sebelum ni :D

    ReplyDelete
  4. rezeki2..tahniah n alhmdulillah..hihi..

    ReplyDelete
  5. alhamdulilah rezeki zumal kan..sha pun mng jg dah claim ari tu kiki

    ReplyDelete
  6. Tahniah buat Zumal.
    All the best in life :)

    ReplyDelete

loading...