BAKAL TIMANG CAHAYA MATA LAGI

by - 5:58:00 pm

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Setelah menerima cucu beberapa minggu lalu kali ni Teh bakal menimang cahaya mata lagi. Sejak mengandung nie Teh makin garang. Anak-anaknya Kabu, Net dan Boboi sentiasa jadi mangsa tamparan meownya bila berselisih dengan Teh. Nasib la Teh tak garang dengan cucu-cucunya. 

You May Also Like

22 insan berbicara

  1. wah, tak sabarnyaaaaa nak tengok >.<

    kucing2 saya kecil2 lagi. hehehe

    ReplyDelete
  2. Riuh laa umah tangga nnt ek ;)

    ReplyDelete
  3. Salam singgah petang Zu Mal...wahh...bertambah lagi anak buah ni nampaknya...pasti comel macam emaknya...

    ReplyDelete
  4. anak-anak kucing sya da besar da.

    ReplyDelete
  5. bestnye....Teh ni warna dia sebijik mcm kucing saya, Mika...tp Mika dah xde, kalau tak saya pon mesti dapat cucu dah hehehe

    ReplyDelete
  6. wah.. mesti comel anak2 nya nt :)

    ReplyDelete
  7. semakin ramai semakin meriah, gitu... hehehe

    ReplyDelete
  8. hahaha. meriah lah rumah zumal lepas ni

    ReplyDelete
  9. Ala comelnye Teh.. Mood tengah tak baik tu..

    ReplyDelete
  10. wahhhh.. tahniah... moga anak2 teh sihat... ^_^V

    ReplyDelete
  11. untunglaa... bertambah cucucicit zumal...

    ReplyDelete
  12. seperti kucing yang di rumah saya :)

    ReplyDelete
  13. semakin meriah la rumah zumal pasni ek...

    ReplyDelete
  14. Amboiiii Teh.
    Dah bercucu masih pregnant xD

    ReplyDelete