Tinggal Kenangan

By Dunia Zumal - 12:45:00 pm

Assalamualaikum dan Salam 1 Dunia buat semua... Dalam lingkungan pukul 11.00 pagi tadi Beah telah pergi buat selama-lamanya. Dua hari lepas Beah tak pulang rumah dan pulang petang semalam  dalam keadaan lemah sangat. Mungkin dia bergaduh dan mungkin keracunan. Hari ni dia dah pergi. Tok zumal sedih sangat. Dia sayang sangat dengan kucing-kucing. Sekarang dah tinggal 5 ekor kucing zumal. Wassalam...

  • Share:

You Might Also Like

13 insan berbicara

  1. Ala kesiannya .. Sabar yer Zumal & Tok ..takper la mungkin setakat ni je hidup kucing tu kan ?? Redhakan jer la ..

    ReplyDelete
  2. kesian beah. dahlah comel T__T

    ReplyDelete
  3. ciannya..takpe, nanti ada lah pengganti tu..

    ReplyDelete
  4. ciannya..takpe, nanti ada lah pengganti tu..

    ReplyDelete
  5. :0 :'/ Weyh.. kesiannya !!

    ReplyDelete
  6. sedihnye bila hilang kucing yg kita sayang..

    ReplyDelete
  7. Kesiannya... sedih pulak baca ni...

    ReplyDelete
  8. alaaa..comel lg..dah laa gebu..>_<

    ReplyDelete
  9. comelnya zumal.. mesti sedih bila kucing kesayangan dh takda

    ReplyDelete

loading...