5 Jan 2018

PANGGILAN TEMUDUGA

Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Sebenarnya Zumal tak tahu apa yang hendak zumal kongsikan dalam blog untuk hari ini. 

Rasanya baik kongsi apa yang buat hati zumal kembali berbunga kan. Pagi semalam Zumal dapat call dari sebuah jabatan suruh pergi ambil surat panggilan temuduga. Depa bagitau nama zumal telah disenarai pendek untuk panggilan temuduga sesi pertama tahun ni. Alhamdulillah. 

Sebenarnya rasa macam tak mau. Tapi sekarang zaman tak boleh memilih sangat. Semoga dipermudahkan dalam sesi temuduga tu minggu depan. 

Kalau dapat Alhamdulillah. Tapi zumal dapat rasakan terlalu banyak dugaan dalam suasana kerja tu nanti. Apa pun zumal harap dapat menyesuaikan diri. Doakan untuk Zumal k. 

15 comments:

  1. wah..tahniah..semoga berjaya =)

    ReplyDelete
  2. jangan sekarang susah nak dapat kerja . tampah - tampah kalau jabatan kerajaan , dapat tmuduga CCL nasihatkan zumal pergi je .

    ReplyDelete
  3. All the best, Zumal. Semoga berjaya.

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH INSYAA ALLAH BERJAYA

    ReplyDelete
  5. Kerja sahaja..

    Sekarang zaman dual income two job.

    Semoga Zumal berjaya

    ReplyDelete
  6. Kerja sahaja..

    Sekarang zaman dual income two job.

    Semoga Zumal berjaya

    ReplyDelete
  7. Semoga berjaya..kena usaha datang

    ReplyDelete