Booking.com
Booking.com

25 Dec 2016

BYE BYE 2016


Assalamualaikum dan salam sehati sejiwa semua. Dalam tak sedar 2016 dah pun sampai ke penghujungnya. Hari ini ada sikit kelapangan sebelum tetamu dari Perak sampai, zumal nak menyahut seruan Pha Is dan geng Blogger Utara yang suruh buat entri ni, ok dalam entri kali ini korang berpeluang bertanyakan zumal sorang satu soalan tau.  Tanya je apa2 pun, balik dari rombongan cik kiah ke Selangor dan Perak  dr esok hingga 30 Disember ni zumal akan jawab yer. Percayalah.  ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

24 comments:

  1. SELAMAT BERHUJUNG MINGGU ZUMAL WAH SDG JLN2 BERCUTI YA

    ReplyDelete
  2. kejap ja masa sekarang...menuju taon 2017

    ReplyDelete
  3. Selamat melangkah ke tahun baru yang tak berapa hari lagi ya Zumal..

    ReplyDelete
  4. Ya Allah...lamanya tak singgah blog zumal. apa khabar zumal? tahun 2016 pasti banyak meninggalkan kenangan pahit manis dalam diri zumal kan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Khabar baik Haziq. Terlalu byk kenangan 2016 sukar dilupakan

      Delete
  5. Semoga kita semua akan sukses dalam dunia blogging ini, insya-Allah...soalan ya, apa perancangan untuk tahun 2017 nanti Zumal? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insha Allah Tarmizi. Perancangan zumal nak kembali aktif.

      Delete
  6. okay, soalan saya, apakah sejarah sala-silah datangnya nama negeri perlis? hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa macam teringat balik buku sejarah dulu ada sebut nama Perlis ni dari perkataan siam yang membawa maksud kelapa hanyut maybe kat kola Perlis tu byk kelapa hanyut kot.

      Delete
  7. kebetulan pulak...boleh lah tanya kenapa arau tu nama dia arau?
    sebab rindu nak ke arau punya pasal...huhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Arau ni zumal belum khatam. Rasanya nama dari perkataan siam/thai

      Delete
  8. Dah nak abihh bulan 12 daa kita..nk masuk taun baru daa..hehe lama tk singgah sini..rini sempat singgah..ok leh tanya 1 soklan yer..Soklan kita..naper dah lama tak singgah blog akifimtiyaz hehe..jawap2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai selamat tahun baru Lya, bukan tanak singgah tapi tak sempat setelah ada kerja baru ni. Blog sendiri pun tak terjaga

      Delete
  9. 2017 tinggal beberapa hari lagi, kudu banyak susun rencana nih

    ReplyDelete
  10. Apa azam tahun baru 2017?
    Hahhahah soalan cliche sesangat

    ReplyDelete