Booking.com
Booking.com

28 Apr 2016

HASIL PERSETUBUHAN DENGAN HAIWAN

ANAK KAMBING MENYERUPAI MANUSIA

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari ni telah menjadi viral sesuatu yang mengejutkan di media sosial. Kambing melahirkan anak berkepala manusia. Subhanallah. Difahamkan kambing tersebut telah dirogol manusia tak bertanggungjawab dan hasilnya kambing tersebut melahirkan anak berkepala manusia.



Menurut info yang Zumal dengar anak kambing itu mati semasa dilahirkan dan diuruskan perkebumian seperti manusia manakala ibu kambing yang menjadi mangsa rogol tersebut telah disembelih dan ditanam.

Semoga kejadian yang berlaku melahirkan keinsafan dan kesedaran kepada mereka yang mempunyai nafsu seks pelik ini. Sedarilah kemungkinan cuaca yang kita alami adalah kerana dosa-dosa kita di muka bumi Allah....

Ya Allah lindungilah kami dari bala bencana. Amin...

29 comments:

  1. tulah kan viral..subhanallah..

    ReplyDelete
  2. Mashaa Allah... menakutkan....

    ReplyDelete
  3. kesian kambing tu, teruknya manusia..

    ReplyDelete
  4. Astagfirrullah ... kalau Allah swt nak tunjuk kan segalanya boleh terjadi..

    ReplyDelete
  5. errr, mcm pelik pulak..dna mnusia+kambing boleyh eh..cm tipu jer..huhu..

    ReplyDelete
  6. Mgkin memang anak kambing tu cacat

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. Abg Zumal tak dapat kepastian lagi. Tapi perkongsian ini sekadar untuk memberi keinsafan buat kita semua...

      Delete
  8. NAUZUBILLAHIMINZALIK. (!_!)

    Tanda akhir zaman kan..Allah nak tunjuk satu per satu dekat kita..Semoga kita dijauhkan perkara-perkara yang dilaknat Allah..Aminnnnn..

    ReplyDelete
  9. Serius ker ni Zumal. kat Malaysia ker ni? Nurse Malaysi ni... hadoiii apala nak jadi ngan manusia la ni

    ReplyDelete
  10. nauzubillahhiminzalik.. Moga kita dijauhkan dengan perkara2 yg tak bermoral seperti ini.. Amin

    ReplyDelete
  11. MASYAALLAH..MOGA KITA TERHINDAR DARI AZAB ALLAH.

    ReplyDelete
  12. Astagfirullah... nauzubillah... besar dosa dan kehinaan azab org yg buat tu... astagfirullah....

    ReplyDelete
  13. omg i cant believe my eyes
    i hope it is not real
    it is really bad

    ReplyDelete
  14. salam..

    uishhh..ni dasyat ni.. >,<

    ReplyDelete
  15. Ini kah yang dikatakan dunia akhir zaman agaknya?

    ReplyDelete
  16. subhanAllah.. kambing pun die nak rogol..

    ReplyDelete
  17. Ya zumal,bila anak tanya....
    ummi, kenapa kambing jadi mcm tu,malu nak jawab...
    akak cakap, kuasa Allah Swt nak tunjuk pada kita semua...

    ReplyDelete
  18. Allahu ada jugak si pelaku mcm ni ye..

    ReplyDelete
  19. macam-macam dunia sekarang ini.

    ReplyDelete
  20. ishh merapu merepek perangai zaman sekrng

    ReplyDelete
  21. ish ish ish..pe nak jadi ada jgk org mcm ni

    ReplyDelete
  22. dunia akhir zaman..nafu kasi lepas jek

    ReplyDelete