Booking.com
Booking.com

20 Mar 2016

TERIMA KASIH JM

Assalamualaikum dan selamat berhujung minggu semua. Buat apa tu? Jalan-jalan yer. Mungkin ada yang nak pergi makan kenduri kan? Hati-hati di jalan raya yer.

Drpd Jari Manis

Drpd Jari Manis

Petang Khamis yang lalu, sebelum memulakan perjalanan ke Jitra ternampak ada sesuatu di dalam peti surat. Betapa excited nak tengok. Ada sampul surat kecil yang dihantar untuk Zumal. Bila dialih bahagian belakang rupanya dari seseorang yang sangat dikenali ramai. Sis Jari Manis laa siapa lagi. 

Kat depan pintu pagar tu juga Zumal buka sampul surat tu. Ada sinar mentari keluar tau. Tak caye? Cer tengok gambar kat atas tu. Gambar bunga matahari pakai cermin mata tu. Gambar tu atas sekeping fridge magnet. Gambar berlatarkan ladang bunga matahari di Lop Buri, Thailand rasanya. Comel je...

Terima kasih yer sis Jari Manis yang sentiasa ingat kat kite. Hehe... Korang yang belum kenal siapa pemilik nama Jari Manis tu meh la KLIK SINI. Orang kata tak kenal tak cinta kan... Jom kenal-kenal...

16 comments:

  1. kiriman surat yang keren dan membuat hati senang buat akak

    ReplyDelete
  2. kiriman surat yang keren dan membuat hati senang buat akak

    ReplyDelete
  3. Tahniah. Waa.. lama dah tak ke blog sis JM.. dulu pun selalu dapat poscard canmi ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yun Sing..itu bukan poskad tetapi FM yang sis JM buat sendiri

      Delete
  4. sama-sama Zu Mal..terima kasih juga sentiasa support my blog eh

    ReplyDelete
    Replies
    1. JM pun sentiasa support blog Zumal gak

      Delete
  5. wow dapat postcard! bestnyaaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan poskad lah mazni..FM sis JM buat sendiri..nanti mazni nye akan sampai

      Delete
    2. Mesti dia tak baca entri Zumal kan JM ^-^

      Delete
  6. Cantiknya FM dari JM tu....tahniah zumal....

    ReplyDelete
  7. tahniah zumal . sorry lmbat blog walking hehehe

    ReplyDelete
  8. Tahniah, Zumal. Berseri2 bunga matahari tu pakai spek :)

    ReplyDelete