1 Feb 2016

ZUMAL BUAT TEH TARIK

ZUMAL BUAT TEH TARIK 


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Lama tak menconteng dinding Dunia Zumal nie. Rindu lak. Korang nak tahu semalam Zumal pergi Penang dan berjumpa dengan rakan-rakan Komuniti Blogger Utara. Apa aktiviti kami kat Penang? Sama-samalah nantikan Zumal update blog yer. Sebelum itu Zumal nak tayang skill buat teh tarik. Jom layaaaan...

Teh tarik

Teh tarik

22 comments:

  1. wow hebatnya.. berposing!..hahahaha :P

    ReplyDelete
  2. Ishh sedap jugak kalo pagi2 pekena teh tarik ni.. ishhh Zumal ni.. kan dah teringin.. ;)

    ReplyDelete
  3. Gaya dah ada.. tapi kalau tarik teh tu betui2 agak2 masuk kole tu balik tak? hahhahaaha :P

    ReplyDelete
  4. wah zumal....boleh masuk peraduan teh tarik

    ReplyDelete
  5. jika hanya untuk menikmati teh tarik saya sangat bisa, tapi jika harus bikin teh tarik rasanya sulit deh ya

    ReplyDelete
  6. Ppeerrgghh...posing.
    Caya lah Zumal

    ReplyDelete
  7. lain macam je teh tarik nya tu..heheh

    ReplyDelete
  8. mcm melekat je zumal ... jeng jeng jeng ... hehehee

    ReplyDelete
  9. fuhhh terre angpa naa... haha :)

    ReplyDelete
  10. huiyooo !bungkuih ikat tepi satu...

    ReplyDelete
  11. wah tarik tinggi2 lagi ..jangan tak tarik..hahaha..

    ReplyDelete
  12. Wah, menarik sangat teh tarik tu...ada tumpah tak?

    ReplyDelete
  13. Amboi, panjang teh tarik zumal tarik. Dah boleh buka kedai kalau gaya macam ni :D

    ReplyDelete
  14. teh tarik tu kalau potong mesti putus kan..ahaha

    ReplyDelete