9 Feb 2016

CUKUP SUDAH

Cintaku Ditolak
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Kekadang rasa tawar hati. Rasa serik. Rasa tak sanggup lagi. Beberapa kali keputusannya asyik sama. Tak sanggup menahan luka di hati. Kekadang harapan yang terlalu tinggi Zumal berikan tapi keputusan menghampakan.

Teringat entri Kang Ajay dari Indonesia tentang cintanya yang ditolak. Kang Ajay jangan harus bersedih ya. Nasib kita sama sahaja. Bukan kerana cinta pada gadis yang sama. Tapi kerana Google Adsense tidak menerima permohonan kami. Tak sanggup ku lafazkannya lagi.

Hmm, ada rasa menyampah ye? Hehe... Selamat malam semua.

23 comments:

  1. Saya pun sama juga..asyik pending je Google Adsense tu..tapi tak apa,insyaallah nanti ada la rezeki gamaknya...

    ReplyDelete
  2. Akak pun senasib jugak, Zumal. Kena tolak cinta Adsense. Sekali kena tolak, terus malas nak fikir heheheh

    ReplyDelete
  3. Zumal usah putus asa..teruskan usaha

    ReplyDelete
  4. zumal nih , buat terkejut ajalah . aduhaii

    ReplyDelete
  5. ramai juga ada masalah dgn adsens ni ya. semoga dipermudahkan urusan

    ReplyDelete
  6. hmm adsense suka mempelawa tapi bila lawaan diterima ditolaknya pula xfhm juga...

    ReplyDelete
  7. Kenapa ditolak zumal? Saya sekali apply terus dapat.

    ReplyDelete
  8. Moga dimudahkan urusan dan dimurahkan rezeki selalu. Aamiin

    ReplyDelete
  9. yah, harus bagaimana lagi atuh da kang,.cintaku ditolak terus, hanya bisa menunggu dan menunggu kesadarannya. mungkin saya juga akan introfeksi diri dulu, siapa tahu ada kesalahan yang tak terasa.

    ReplyDelete
  10. huhu., xper leh cuba lg.,
    dulu prnh gak try ngorat si adsense ni.,
    lum smpat pe2 lamaranku ditolak., keke
    xpe la., orang xsudi aku pun xingin.,

    ReplyDelete
  11. Ingatkan apa la yang frust sangat tadi bila dibaca tajuk kat atas tu..hihi

    ReplyDelete
  12. sama dgn Fida..sebulan kot duk try google ads..asyik direject jer..la ni..baru diluluskan...so harap Zumal sabar..sekarang ni google memilih gak..

    ReplyDelete
  13. Lah, semangat kita baca. Adsense rupanya.
    Takpe Zumal, usaha lagi. Go go chaiyok :)

    ReplyDelete
  14. Ingt ayat jiwang kenapa.haha. rup rupanya. Aip. Hahaha.

    ReplyDelete
  15. adsense better dun apply
    u will regret later
    suka hati terminate sebab tak mau bayar kita
    find innity lah

    ReplyDelete
  16. ahakss..ingatkan cinta di tolak tadi

    ReplyDelete
  17. apply google adsence x lulus? dgr nya mmg susah sikit sbb syarat terlalu ketat dan byk kriteria di ambil kira

    ReplyDelete
  18. JM belum cuba kerana tahu cam tak layak je

    ReplyDelete
  19. x pernah apply sbb rasa cam x layak je

    ReplyDelete