13 Jan 2016

MENU SIHAT : SMOOTHIE PROTIEN NANGKA CINCAU


Menu Sihat

SMOOTHIE PROTIEN NANGKA CINCAU DAN APAM PROTIEN PISANG


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua mulai Rabu ini Zumal ingin kongsikan resepi ringkas yang semua boleh cuba untuk meningkatkan pengambilan protein di kalangan kita. Semoga perkongsian Zumal membantu korang. Selamat mencuba. 

Menu mengandungi Protein Nutrilite dan Positrim.

18 comments:

  1. Macam menarik.. bole cuba ni.. Anw Morning Zumal!

    ReplyDelete
  2. sedap gak ni..pi Perlis ada tak hehe

    ReplyDelete
  3. teringin nak cuba apam tu tapi banyak sangat bahan nya,..heheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Walaupun bahan banyak tapi memenuhi keperluan diet harian kita Diana

      Delete
  4. apam protein pisang tu sungguh menyelerakan. kena cuba ni. hehe

    ReplyDelete
  5. kalau nak diet memang kena amik protein macam ni..sedap ni

    ReplyDelete
  6. woahh bunyi macam menyegarkan.. tp sedap dak zumal??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap Husna.... Zumal makan yang kawan buat je ^-^

      Delete
  7. Bagus juga beralih kepada menu-menu sihat ni. :)

    ReplyDelete
  8. ana kalo cincau kurenggg sikit. tp kalo apam pisang huiiiiiii nyum3! hehe

    ReplyDelete
  9. nangka cincau tu macam sedap je . tapi kena tunggu nangka tu ada ...

    ReplyDelete
  10. good info , bley cuba nnnti . selain nangka boleh tak ?

    ReplyDelete