27 Jan 2016

MENU SIHAT : LEPAT PISANG PROTEIN


Menu Sihat 

LEPAT PISANG PROTEIN DAN SIRAP BANDUNG PROTEIN DENGAN BUAH NAGA


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Berjumpa lagi kita dalam ruangan menu sihat hari ini. Menu protein ini dapat kita jadikan sebagai sajian sarapan dan minum petang. Selamat menjamu selera.

Menu mengandungi Protein Nutrilite dan Positrim.

8 comments:

  1. Salam singgah sini zumal...buah pisang kaya dengan protein.....tapi pagi tadi MD sarapan nasi goreng...hihi

    ReplyDelete
  2. sirap bandung saja sedap la .alau cmpuq buah naga tak pernah taw rasa ca ne . hehe

    ReplyDelete
  3. sedapnya lepat pisang...pisang segar elok dimakan setiap hari.

    ReplyDelete
  4. sirap tu menarik sangat zumal....mana plak nak cari buah naga adehhh

    ReplyDelete
  5. fuuhh zumal, sirap bandung tu ternyiang-nyiang kat tekak kak ana dah adoiyai :)

    ReplyDelete
  6. memang sedap perasa am pisang apa2 lah kan asalkan pisang sedap tu zumal..puding pisang jg ada..kan

    ReplyDelete