Booking.com

1 Dec 2015

MENANG GA ANIES

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Dua bulan yang lalu Zumal sertai giveaway anjuran Anies. Hadiahnya tudung AJ tau. AJ tu apa? Tudung Aidijuma ler. Kebetulan pula Zumal menjadi salah seorang  pemenang tudung AJ tau. Alhamdulillah. Terima kasih yer Anies... Kalau nak kenal siapa Anies meh terjah link INI...

19 comments:

  1. tahniah zumal cantik sgt tudung adijuma ni...

    ReplyDelete
  2. hehehe.. zumah asal muka separuh jer? btw tahniah zumal.. Ahlam pn masuk jgk GA nih tapi xmenang... hehehe

    ReplyDelete
  3. Tahniah zumal dapat tudung AJ dari anies....

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah dan tahniah zumal....

    ReplyDelete
  5. wah tahniah Zumal, AJ untuk ana jingga juga tau hihi.. kak ana memang peminat tudung AJ ni,selesa dan cantik sangat :)

    ReplyDelete
  6. mabruk..! selamat yaa atas prestasinya sebagai pemenang.
    Motif corak tudung AJ rame seru... bagus, i like it.
    btw ... artikel yang mana yang jadi pemenang?

    ReplyDelete
  7. tahniah zumal...jangan lupa pakai masa keluar nanti hehehe

    ReplyDelete
  8. huntonglahhhh hehe
    tahniah

    ReplyDelete
  9. Boleh pakai pi kerja nanti..selfie tau..hahhaha

    ReplyDelete
  10. hahaha siap demo lagi ... tahniah :)

    ReplyDelete
  11. tahniah zumal. tapi zumal nak buat ape dengan tudung tu?

    ReplyDelete
  12. alhamdulillah ... tak sia2 join kan .

    ReplyDelete
  13. Tahniah...Moga murah rezeki selalu

    ReplyDelete
  14. Sampai dah hadiah tudung dia. :)

    ReplyDelete
  15. Tahniah zumal kita alolo model malu nak selfie hihihi

    ReplyDelete
  16. tahniah Zumal... tadak rezeki Zaf time tu.. tapi, kalau Zumal nak bagi Zaf pun hokey jugak.. haha

    ReplyDelete
  17. wahh best tudung AJ.. baru aritu beli.. mmg best laa.. tahniah2 :)

    ReplyDelete