5 Dec 2015

AWESOME BLOGGER NOVEMBER 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Tengah buat ape tu? Makan kenduri. Sama la kita agaknya. Semalam Zumal selamat sampai ke Shah Alam dan hari nie bertolak pula ke Seremban untuk Majlis Perkahwinan sepupu Zumal, Hezry Faizura bersama pasangannya Anas. Selamat pengantin baru buat dorang berdua. Entri nie scheduled je. Buat sebelum tidur semalam. 

Entri ini adalah sebagai entri penghargaan buat rakan-rakan Zumal yang telah berjaya bersaing mendapatkan takhta 10 teratas di blog Dunia Zumal. Jutaan terima kasih buat korang semua. Tanpa korang siapalah Zumal. Salah silap Zumal harap dimaafkan yer. Maklumlah kita semua insan biasa. Macam entri raya lak. 


Nak berkenalan dengan mereka klik saja di sidebar yer. Terima kasih tak terhingga buat semua termasuk juga mereka yang tidak tersenarai. Sayang korang semua tau...

19 comments:

  1. Salam singgah sini zumal...Alhamdulillah diana masih dalam senarai AWESOME BLOGGER dalam Blog Dunia Zumal...dan tahniah juga kepada semua yang tersenarai..

    ReplyDelete
  2. ada masa singgah di kaki travel khairuddin.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah..ada lagi dalam senarai.
    Thanks Zumal :)

    ReplyDelete
  4. dengan ini. saya kena berusaha lagi keras serta jitu....

    ReplyDelete
  5. ehhh.. lupa pulak.. tahniah semua...

    Zumal, cik robot ni setia jaga sini an... heee

    ReplyDelete
  6. dengan awesome blogger tersedia disidebar, memudahkan blogger lain untuk mengunjunginya, berjuang juga ah saya nya

    ReplyDelete
  7. yeay no. 2 ... dapat kalahkan JM hehehe :p

    ReplyDelete
  8. wahhhh termasuk juga. hehehe
    tahniah buat semua

    ReplyDelete
  9. ehhh ada nama kita. tahniah kat diri sendiri ekekekeke :p

    ReplyDelete
  10. tahniah2.. alamak. namaku masih x masuk carta..

    ReplyDelete