13 Nov 2015

RENUNGAN JUMAAT

Motivasi 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Apa yang datang dalam hidup adalah PILIHAN.

Nak senang ke nak susah?
Nak kaya ke nak miskin?
Nak berjaya ke nak gagal?
Nak banyak ke nak sikit?
Nak cepat ke nak lambat?
Nak buat ke nak join?
Nak datang dengar ke nak tengok aje?

Pilihan di tangan kita... Apa pilihan anda???

23 comments:

  1. ermmm ... nak tengah-tengah. boleh gitew? hehe :)

    ReplyDelete
  2. Pilihan di tangan kita sendiri. Dan Sha pilih untuk berjaya :)

    ReplyDelete
  3. salam Jumaat Zumal..selamat memilih ya

    ReplyDelete
  4. Salam jumaat zumal...piiha yang terbaik dalam kehidupan seharian...

    ReplyDelete
  5. mudahnya nya buat pilihan., tp nk dpt hasilnya mmg perit

    ReplyDelete
  6. yaaa.. Allah dah ilhamkan.. kitalah kena pilih apa yang terbaik..

    ReplyDelete
  7. yap... tp ramai yg x tahu memilih...dan hanya memilih slps berlaku kesilapan

    ReplyDelete
  8. buatlah pilihan dengan bijak kerana byk pilihan yang boleh di buat..orang yg berjaya..bijak buat PILIHAN

    ReplyDelete
  9. semoga Zumal success dalam apa sahaja yg di pilih eh...astikan minat dan usaha seiring

    ReplyDelete
  10. nak ngan tak nak je hahaha
    pilihan di atas tangan sendiri

    ReplyDelete
  11. Insya Allah ... kita membuat pilihan Allah yang tentukan.. Moga Zumal berjaya dalam membuat pilihan yg terbaek dalam kehidupan ..Amin

    P/S : Zumal mummy nak add.. nanti email k..

    ReplyDelete
  12. semua terpulang atas daya usaha sendiri kan

    ReplyDelete
  13. Saya pilih yang baik-baik sahaja.. Apapun kita kena berusaha.. kalau x memang xde apalah..

    ReplyDelete
  14. Asalam Zumal..kita mudahkan urusan usah kita memberatkan..amal yang baik2 ..namun perkara buruk usah dibuang terus cari keberkatan..

    ReplyDelete
  15. Semua bergantung pada kita. Pilihan tu kita yang buat :)

    ReplyDelete
  16. kita pilih yg terbaik utk kita.... :)

    ReplyDelete