2 Nov 2015

PERKAMPUNGAN SUNNAH SIRI 2

Perkampungan Sunnah 

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Sebelum ni Kerajaan Negeri Perlis bersama Jabatan Agama Islam Perlis pernah menganjurkan Perkampungan Sunnah pada bulan Mei 2015 lalu. KISAH DI SINI. Pada 20 hingga 22 November 2015 ini Perkampungan Sunnah Siri 2 bakal berlangsung.

Seperti sebelum ini juga Perkampungan Sunnah akan diadakan di perkarangan Masjid Alwi atau lebih dikenali sebagai Masjid Kangar. Seperti siri yang lepas, pengisian Perkampungan Sunnah ini seperti kuliah agama, street dakwah, pameran dan lain-lain.

Semoga kita memanfaatkan majlis ilmu yang bakal diadakan nanti. Terima kasih kerana sudi membaca...

15 comments:

  1. MAJLIS ILMU YG PATUT DIHADIRI TU...

    ReplyDelete
  2. bagusnya buat aktiviti2 macam ni :)

    ReplyDelete
  3. sebuah perkampungan yang khusus untuk berkegiatan sunnah siri tentu bagus untuk awam pun ikut berkegiatan di perkampungan baik ini

    ReplyDelete
  4. wassalam ... menarik la aktiviti macam ni

    ReplyDelete
  5. kalau dekat ni ... nak juga join :)

    ReplyDelete
  6. mesti banyak barang jualan..bawak duit banyak2 juga..heheh

    ReplyDelete
  7. Wah...ada perkampungan sunnah best juga tu...

    ReplyDelete
  8. Bagusnya ada program macam ni.

    ReplyDelete
  9. seronoknya ada program macam ni..taman syurga..

    ReplyDelete
  10. ala.. jauhnye.. Kalau dekat boleh jalan2 sini..

    ReplyDelete
  11. semoga banyak lg majlis2 ilmu agama mcm ni

    ReplyDelete
  12. lama dah tak ke Perlis.. banyakkan lagi usaha buat program macam ni..
    untuk anak bangsa..

    ReplyDelete