Booking.com

16 Jan 2016

CAPATI KOLA

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Selamat menyambut hari Depavali kepada yang beragama Hindu. Kepada yang lain selamat bercuti yer. Dah sarapan ke belum? Belum???

Capati Kola


Kalau korang ada di Kuala Perlis, Zumal nak sarankan korang bersarapan di warung Capati Kola. Warung nie masih baru lagi. Kalau nak cari warung nie, ia terletak di hadapan 7 Eleven Kuala Perlis dan di seberang jalan Taman Bukit Kubu. Kalau dari jeti Kuala Perlis cuma jalan terus saja sehingga hampir ke simpang jalan masuk ke Taman Bukit Kubu sebelum simpang tiga ke Kampung Wai.

Warung Capati Kola

Capati Kola

Capati Kola

Di Warung Capati Kola nie korang boleh pilih kuah daging atau kuah sardin. Masa Zumal pergi pagi semalam Zumal makan kuah daging. Kuahnya memang power. Sedap ooo...

Warung Capati Kola nie, dibuka setiap hari Sabtu hingga Khamis dari jam 7.00 pagi hingga tengah hari.

Selfie bersama tauke Capati Kola
Sebelum balik Zumal sempat berselfie dengan tauke Warung Capati Kola, Encik Rozuli atau nama glamournya Che Li. Ok semua, selamat bersarapan yer...

33 comments:

  1. Uuiiiii...lapar lah pulak pepagi nih..
    Dah le belum sarapan lagi

    ReplyDelete
  2. salam singgah sini zumal..wahh...sedapnya capati tu...tapi Diana tak pernah lagi makan capati kola ni.nampak sangat menyelerakan lah zumal...tengok kuahnya tu buat terliur Diana d sandakan ni..hihi

    ReplyDelete
  3. BOLEH SINGGAH BILA2 KE SANA INSYA ALLAH...

    ReplyDelete
  4. Tak berapa sika capati.. tapi, sebab Zumal dah rekemen, kena try lah ni kalau pi sana...

    ReplyDelete
  5. Uish ! sempat selfie... tapi kan.... ! heee

    ReplyDelete
  6. Kola tu maksud diaa Kuala la kan Zumal hihi..kreatip gak naa :)

    ReplyDelete
  7. sayangnya makanan unik bagi sya ini namanya Capaki kola lezat ya kak, sayangnya ngga di tulis bahan baku capati kola nya

    ReplyDelete
  8. pepagi pekena capati memang best ...

    ReplyDelete
  9. nampak sedap... hehehe brape hrganya zumal?

    ReplyDelete
  10. sedapnya. dah lama x makan capatti :D saya suka lagi kuah daging berbanding sardin

    ReplyDelete
  11. Sedapnya.. kalau makan ngn kari kambing pun ohsem.. sha suka gak cicah sardin..

    ReplyDelete
  12. macam best ja...nak kena pi cuba bila ke perlis

    ReplyDelete
  13. dah lama tak ke perlis..last pergi ms bujang2 dlu..adoi..

    ReplyDelete
  14. suka makan capati :) ... kalau dekat nak juga pergi. jarang jumpa peniaga melayu jual capati

    ReplyDelete
  15. Roti canai, capati dan geng-gengnya sedap bila kuah cicah sedap jugak.
    jadi trademark bila orang ingat "Eh, hari tu aku makan capati kat sini, kuah dia sedap woiii". Haha. Pengalaman sendiri :)

    ReplyDelete
  16. Zumal ajak pakcik tu brgambar.. dia tadak tanya pape ke.. ehehe..
    pakcik da glemer la pakcik.. da masuk blog =D

    ReplyDelete
  17. capati!!!! suka mkn capati kerana kurang berminyak

    ReplyDelete
  18. zumal ni mengundang betol la huuuuu

    ReplyDelete
  19. Sedap nya capati lama tak makan la

    ReplyDelete
  20. menyelerakan betul capati tu. hehe

    ReplyDelete
  21. oh no...u change the date of old post to become new post
    no wonder looks familiar like i read before
    anyway wish you happy 2016
    hope get your latest update yeah

    ReplyDelete