30 Oct 2015

SI KUNING

Sj4000wifi


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Kesian Zumal tengok si kuning terbiar je. Masa memula beli dulu memang tak lekang dengan dia. Sekarang rasa macam rugi je beli sebab jarang guna.


Tapi SJ4000 nie memang Zumal sayang sangat dan tak mungkin dijual. Moga ada masa nak guna dia. Si kuning, I lap you tau...


Nak tahu kenapa Zumal beli si kuning ada kisahnya DI SINI

#entri merepek je nie...

10 comments:

  1. uitt dah kenapa jarang guna.. si putih kita pun guna time tertentu2 jer

    ReplyDelete
  2. sama mcm Fidah..ada camera HP..Hadiah hari lahir masa mula-mula kawin dulu..Tapi tak pakai pun..pakai pun sekali 2 je..pastu duduk dlm beg..

    ReplyDelete
  3. comel camera ni
    nak beli gopro x mampu
    yg ni pun ok
    ok akan diusulkan pada en. suami haha

    ReplyDelete
  4. ini ke si kuning, sib baik ckp i lap you jika x dia akan merajuk

    ReplyDelete
  5. laa sygnya xguna. bagi nadya jela.hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak ke? Tapi Zumal sayang kat dia ^-^

      Delete
  6. Guna..guna..jangan tak guna :D

    ReplyDelete