Booking.com

31 Oct 2015

DANA 2.6B

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Zumal dapat dana? OMGeee. Tak la. Siapa la nak bagi tapi memang Zumal memerlukannya. Untuk memelihara dan memulihara meow2 Zumal. Sebelum pernah cerita Teh dapat baby baru 4 ekor di SINI. Tapi pada 6 Oktober lalu Kabu pula menambah lagi seri rumah Zumal dengan tambahan lagi 4 ekor meow. Jadi sekarang di rumah Zumal dah ada 17 ekor meow. Banyak tak??? Boleh la. Meriah rumah tu. 

Boboboy Nama Diberi

Bagaimana Untuk Menyumbang


Pertamanya Zumal tak minta sumbangan wang ringgit yer. Kedua sumbangan 100% untuk meow je. Cara untuk menyumbang hanya dengan klik pautan DANA ini. Korang juga boleh klik pada gambar Boboboy untuk beri sumbangan. Mudah tak??? Lagi satu ada perkongsian dalam pautan tu, silalah baca. Akhir sekali klik juga Vote di sidebar blog Zumal yer. 

Terima kasih kepada semua. Jasa korang amat Zumal hargai. Hehe...

13 comments:

  1. besar nya muka dia..macam singa...

    Murah rezeki zumal dan kucing2 ni lepas ni..

    amin..

    ReplyDelete
  2. dana besar dpt merasa sikit kan ok utk meow yg comel tu...

    ReplyDelete
  3. Alahai..comei nya dia
    Moga murah rezeki meow dan yang menyumbang utk meow

    ReplyDelete
  4. wow banyaknya kucing sampai 17 ekor >< bestnya

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah meriah...kucing PC kat kampung dari 11 ekor tinggal 1 zumal..hilang..ermmm...kalau PC call mama bba..mama menangis sebab dah tak de sapa nak curi ikan goreng mama..hahaha...adoi...

    ReplyDelete
  6. gempak tajuk kan ... ingatkan dapat derma politik tadi :p

    ReplyDelete
  7. masyaAllah, sungguh sabar kakak Zulma ini merawat kucing sebanyak itu. Pastilah kakak Zulma penuh kasih sayaaaang :)

    ReplyDelete
  8. wow banyak meow2 zumal.. InshaaAllah ad rezeki kan..

    ReplyDelete
  9. wahhh banyak tuuu boleh kalah makcik fuzapuya ni ;-)

    ReplyDelete
  10. tajuk yang menggemparkan...hehehehe

    ReplyDelete
  11. byk betul meow d rumah zumal tu...semoga bertambah dana tu nanti eh

    ReplyDelete