Booking.com

25 Sep 2015

BERAT BADAN NAIK???

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Sedar atau tidak dah pun masuk hari raya kedua kan??? Korang buat korban ke? Kalau tak buat pun pasti korang dapat daging korban juga kan. Kekadang ada orang buat kenduri korban. Sana daging, sini daging dan situ daging kan...

Apa??? Ada yang dah terlebih makan daging? Perut dah mula menggelebeh. OMG. Teruk dah tu. Korang kena singkir semua lemak tu nanti tak comey la kan. Ada awek pun awek lari nanti. Lain la Zumal kan singgle mingle gitu.

Korang jangan la pengsan bila nampak lemak sana sini tu. Dan korang tak perlu operate buang lemak. Ada cara lebih mudah. Sangat mudah. 10 hari korang maintain, korang akan selim melim. Tentu saja jika korang guna LAXATHIN.



Promosi Hebat LAXATHIN

LAXATHIN merupakan produk untuk mereka yang ingin menguruskan badan. Dihasilkan dari sejenis buah yang bernama Garcinia Cambogia. Buah ini terdapat di negara-negara sebelah Asia termasuk Malaysia. Pada kulit buah tersebut terdapat sejenis bahan aktif yang dikenali sebagai Hydroxycitric Acid (HCA) yang merupakan bahan aktif yang terdapat pada buah tersebut.

Sempena Aidiladha ini, syarikat bermurah hati mengadakan promosi hebat LAXATHIN

Harga asal RM97 sebotol. Untuk bulan ini promosi hanya RM60 sebotol. Tetapi tunggu dulu. ada satu lagi promosi hebat.

Beli 2 Percuma 1

Jika anda membeli 2 botol LAXATHIN, anda bayar RM120 dan anda diberi sebotol PERCUMA. Sekali lagi PERCUMA SEBOTOL. Tetapi tawaran ini hanya terhad sahaja. 

Untuk pembaca blog ini, anda akan dapat penghantaran percuma. Jangan lepaskan peluang keemasan ini. 

Berminat boleh hubungi 012-5747869 (Zumal)

14 comments:

  1. wahh menarik offer beli 2 dpt 1 lg tu...

    ReplyDelete
  2. Alhamdulilah tahun dapat lagi merasa daging korban

    ReplyDelete
  3. eh eh jual produk urus badan sekarang zumal
    haha the easy way will be control our diet

    ReplyDelete
  4. hyeeee...Selamat Hari Raya Aidiladha !
    dpt juga lepas rindu nak blogwalking..

    ReplyDelete
  5. Kat perumahan saya ni esok baru buat korban.
    Tak makan produk2 pengurus badan ni. Tpi promosi dia menarik :D

    ReplyDelete
  6. kalau turun pun kita kena konsisten

    nanti takut berat badan naek balik

    daftar unifi online

    ReplyDelete
  7. selamat hari raya haji ya Zul..kalau ada berita dan gfambar raya tu kongsikan lah..hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zumal tak ambil gambar raya pun. Hehe ^-^

      Delete
  8. Menarik..selain dari diskaun harga..dapat percuma sebotol lagi kalau beli 2 botol

    ReplyDelete
  9. salam aidiladha zumal...diana pun berat badan makin naik...hihi

    ReplyDelete
  10. Maksudnya beli 2 dengan harga RM120 & dapat percuma 1 botol lagi. Total 3 botol lah? Wow

    ReplyDelete