Booking.com

11 Sep 2015

ALHAMDULILLAH


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Kenapa la Zumal asyik tenggelam timbul kan??? Bukan masalah kesihatan tapi internet Zumal yang kurang stabil. Alasan je kan?

Kalau korang nak tahu malam Khamis minggu lepas Zumal cuba urutan tradisional untuk merawat kesakitan kaki yang Zumal alami. Setahu Zumal inilah sakit yang paling besar Zumal rasai selepas sakit hati. Hehe... Alhamdulillah setelah seminggu kaki Zumal dah beransur sembuh walau kekadang datang juga sakit tu tapi tak seteruk dulu sehingga keluar air mata. Syukur sangat.

Namun begitu, hari ini dan semalam Zumal demam selsema yang agak teruk. Zumal pun tak berniaga untuk dua hari. Semoga esok adalah lebih baik. 

18 comments:

  1. Waalaikummussalam zumal..owh patutlah menyepi...moga segera sihat ye zumal..

    ReplyDelete
  2. speedy recovery ok!!
    kemain selfie ye hehe

    ReplyDelete
  3. SYUKUR ALHAMDULILLAH SAKIT KAKI ZUMAL SEMAKIN BERANSUR BAIK...

    ReplyDelete
  4. Salam singgah sini zumal...sama lah... tempat Diana pun line ternet slow sangat.. .hihi
    Apa -apa pun semoga zumal cepat sem yang sembuh yer..

    ReplyDelete
  5. W'salam Zumal,

    Semoga cepat sembuh & kembali seperti sediakala..

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh zumal..kaki bengkak sbb urat masuk angin ke

    ReplyDelete
  7. ujian Allah tu . byk hikmahnya ... semoga cepat sembuh .

    ReplyDelete
  8. sakit tu kan penghapus dosa.. smoga zumal jaga kesihatan lps ni

    ReplyDelete
  9. sakit kedua lepas hati eh.... semoga cepat sembuh dan baik2 saja zumal

    ReplyDelete
  10. Semoga kaki zumal cepat sembuh ya

    ReplyDelete