Booking.com
Booking.com

12 Aug 2015

ZUMAL MENANG TOP UP

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Hari nie hari yang sangat gembira buat Zumal. Nak tahu kenapa? Mulanya hari nie sale kat kiosk Zumal agak luar biasa walaupun hari nie hujan je. Keduanya Zumal menang topup. Tuah ayam nampak di kaki, tuah Zumal sebab ada blog. Haha...





Zumal dapat hadiah topup kerana menjadi antara 5 pengomen tegar di blog JMBELOG. Alhamdulillah, jimat duit topup kan. Terima kasih buat JM. Zumal suka sangat. Kepada korang yang ingin berkenalan dengan JM boleh la terjah blog JM <<< DI SINI >>> Kalau korang boleh jadi pengomen tegar macam Zumal Insha Allah dapat hadiah juga...

22 comments:

  1. Alahai..tahniah..akak pon dah lama x join GA..nak kena intai2 jg GA yg best2 kot ada

    ReplyDelete
  2. wahhh berganda rezekinya..tahniah zumal..=D

    ReplyDelete
  3. tahniah..nanti jgn lupa join GA CP lak bila dilancarkan hujung bulan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah, ada GA... Insha Allah Zumal join ^-^

      Delete
  4. Replies
    1. JM versi lelaki pula Hanis...

      Delete
    2. pelik gak tadi baca..rasanya JM x de lak bagi top pup kih kih kih...confius sudah

      Delete
  5. TAHNIAH...BESTNYA DPT HADIAH.

    ReplyDelete
  6. Assalam zumal,
    tahniah naaaaaaaaaaaa
    sos top up boleh he3

    ReplyDelete
  7. Replies
    1. kak Yan...ni baru JM yang betul hihihi

      Delete
  8. alhamdulillah ... dapat rezeki tu .

    ReplyDelete
  9. tahniah Zumal..itu namanya rezeki

    ReplyDelete