8 Aug 2015

TERIMA AWARD

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Selamat berhujung minggu semua. Award apa? Alhamdulillah Zumal dapat maintain sebagai top commentators di blog Cik Mimie. Gembira rasa hati bila dapat lagi koleksi certificate daripada Cik Mimie. Kali nie design lain pula..

Sebenarnya Zumal teringin nak buat fridge magnet yang berdesign macam certificate Cik Mimie tu tapi tak jumpa pula kat mana boleh tempah dan sebab tu juga sebelum nie Zumal ada buat medal untuk para pengomen tegar blog Zumal. Buat sendiri memang tak la sebab Zumal tak sekreatif korang. Hehe...

Terima kasih Cik Mimie atas anugerah yang diberi. Rasa macam menang Grammy Award gitu. Hehe... Kepada yang belum kenal Cik Mimie, jom la terjah blognya DI SINI.

#nak buat medal lagi laaa untuk korang...

13 comments:

  1. Syukur..tahniah zumal..teruskan menyokong satu sama lain,.

    ReplyDelete
  2. wah dpt award pula...tahniah...cantiknya.

    ReplyDelete
  3. Salam singgah sini zumal...wahh...tahniah zumal..nak lagi medal dari zumal ni...hihi

    ReplyDelete
  4. tahniahhhh zumal!!!#kipidap

    ReplyDelete
  5. cantik kan sijil tu...CM ni mmg kreatif setiap bulan ada je design baru

    ReplyDelete
  6. tahniah Zumal.. dapat jugak sijil nih..

    ReplyDelete