Booking.com

28 Aug 2015

#SEHATISEJIWA


Hari Kemerdekaan 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Beberapa hari lagi kita bakal menyambut hari kemerdekaan yang ke 58. Usia 58 tahun menunjukkan betapa matangnya usia kedaulatan negara kita. Perkembangan kemajuan negara kita kini dapat menandingi negara yang lebih tua kemerdekaannya berbanding negara kita. 

Sehati Sejiwa


Tahun ini tema kemerdekaan 2015 adalah sehati sejiwa. Bagi memastikan kemerdekaan ini berterusan jadi wajarlah kita punyai sikap sehati sejiwa. Bersama kita tanam semangat sehati sejiwa dalam diri kita. Agar kita dapat bersama memaju dan membangunkan negara kita untuk generasi akan datang.

Sebagai menunjukkan rasa cinta kepada negara, bersamalah kita kibarkan Jalur Gemilang bagi memeriahkan sambutan bulan kemerdekaan ke 58 ini. 

Bukan sahaja di kereta, motor, basikal, bas, lori, kediaman sahaja yang boleh kibarakan Jalur Gemilang tapi Zumal juga menghiaskan Jalur Gemilang di kiosk perniagaan Zumal.


Jom semarakan semangat kemerdekaan kita bersama-sama. Abaikan setiap fahaman politik kita. Malaysia negara kita bersama, bersamalah kita sehati sejiwa.

28 comments:

  1. salam #SehatiSejiwa brother zumal.

    ReplyDelete
  2. Salam #sehatisejiwa
    Kat pejabat pun dah gantung bendera Malaysia ni..Semarakkan jiwa kemerdekaan

    ReplyDelete
  3. salam singgah pagi zumal dan salam #sehatisejiwa

    ReplyDelete
  4. salam merdeka...:) tahun ni dah tak sebut tahun yang ke berapa kan? rasanya lah sebab menghormati rakyat malaysia yang berada di sarawak dan sabah yang merdeka lambat sikit dari semenanjung..kalau tak silap syida lah..maaf kalau silap info..:)

    ReplyDelete
  5. meriah pulak kiosk Zumal dengan jalur gemilang.. Salam #sehatisejiwa #bloggerutara

    ReplyDelete
  6. salam #sehatisejiwa .. singgah pagi jumaat ^_^

    ReplyDelete
  7. takan kiosk je ada jalur gemilang zumal
    zumal xmau pakai songkok jalur gemilang ke baru lah trill haha
    papepun #kipidap..barulah kita bersemangat merdeka

    ReplyDelete
  8. DGN PENUH SEMANGAT SEHATI SEJIWA MERAIKAN ULANG TAHUN KEMERDEKAAN NEGARA TERCINTA...

    ReplyDelete
  9. Merdeka ! Merdeka ! Merdeka
    sehati sejiwa kita kan..

    ReplyDelete
  10. Merdeka ! Merdeka ! Merdeka
    sehati sejiwa kita kan..

    ReplyDelete
  11. selamat menyambut hari kemerdekaan :)

    ReplyDelete
  12. Salam merdeka zumal.. jom pasang bendera banyak2

    ReplyDelete
  13. nampak semakin hari semakin orang hilang rasa patriotik sebab tahun ni nampak semakin ramai tidak mengibarkan jalur gemilang. Mungkin faktor politik yang berlaku di Malaysia

    ReplyDelete
  14. meriahnya kios zumal... selamat hari kemerdekaan zumal

    ReplyDelete
  15. bersemangat bersama kibarkan bendera ...

    ReplyDelete
  16. yeah sehati sejiwa membangunkan negara tercinta :D

    ReplyDelete
  17. Wahhhh! Kagum dengan semangat patriotik Zumal :)

    ReplyDelete
  18. Teringat dulu masa kecik2.. bendera malaysia yang di jual dalam bentuk plastik. dekat batang bendera tu ada bebola cokelat kecik2.. hehe

    Along follow sini.. follow Along semula di :

    http://www.rahimaim.com/

    ReplyDelete
  19. Salam merdeka..kibarkan bendera kita
    #sehati sejiwa

    ReplyDelete
  20. Salam Merdeka

    jom join segmen
    http://cintahawaa.blogspot.com/2015/08/aidil-adha-giveaway-by-dyana-hassan_28.html

    ReplyDelete
  21. Salam merdeka zumal..
    #sehatisejiwa

    ReplyDelete