Booking.com
Booking.com

15 Aug 2015

RAKSASA MUNCUL

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Tahu tak semalam tak ada raksasa yang muncul k. Jangan marah. Tapi tahukah dalam dunia nie pernah muncul beberapa raksasa yang ganas. Jom tengok gambar raksasa yang pernah menggemparkan dunia.

Pernah muncul dalam Godzilla

Ular raksasa Anaconda

Kelinci arnab, nie betul punya???

Arapaima ikan air tawar macam keli memang boleh jadi besar

Yang ni kat Jepun ja, Ultraman

Sejenis ikan

Timbul dalam kartun upin ipin Boboboy

Sotong kurita 

32 comments:

  1. Hahaha..saya tiap2 hari jd raksasa..Danish ajak main ultramen lawan2.. dia jd ultramen saya terpaksa jd raksasa laa

    ReplyDelete
  2. Yang ikan besar tu PC ada tengok di national geographic..hehe..

    ReplyDelete
  3. kelinci tu bentuk macam mana tu.. tak dapat bayang.. ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry, tu gambar arnab. Kelinci tu arnab. Hehe

      Delete
  4. Zumal..raksasa merah tu bukan dalam karyun upin ipin ..tapi boboiboy

    ReplyDelete
  5. raksaksa yg sesekali muncull mengujakan...

    ReplyDelete
  6. Ingat kat cerita ultraman jek...
    Banyak lagi kaum kerabat dia orang ni rupanya...hihi

    ReplyDelete
  7. raksasa sama dengan dinasour ke..? he..he..

    ReplyDelete
  8. macam cerita ultraman la plak..

    ReplyDelete
  9. Sabar jelah.. ingatkan raksasa betol td..

    ReplyDelete
  10. yup,function fon kami sama macam ori.ade kelainann sikit saja.

    http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Selalu tengok kat Astro Ceria je hihi

    ReplyDelete
  12. Amboi banyak pengaruh tv ni zumal hehe

    ReplyDelete
  13. hehehe Zumal ni.. main2 dia ye. hahaha..

    ReplyDelete
  14. raksaksa ni muncul dalam filem je kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga tak ada dalam dunia nyata sebab zumal tak dapat jadi ultraman

      Delete
  15. pernah tgk arapaima besar gedang tu.. tp dr jauh jelaa kang dya lompat ngap kepala tak pasal je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu pernah tengok dekat. Dia ganas masa lapaq ja...

      Delete
  16. astro ceria tengok hihihhihi

    ReplyDelete
  17. hahaha macam tengok citer kanak-kanak plak.. imaginasi kena lebih..

    ReplyDelete
  18. Sha setiap hari isnin jadi naga jugak, cuma tak keluar api =D
    Budak0budak ni, selagi kita tak keluar suara naga, selagi tu bercakap banyak, pheww

    ReplyDelete
  19. Assalam zumal,
    ish3
    hengatkan apaaaaaaaa la tadi
    ghopernya entry raksasa citer tv yer zumal :P

    ReplyDelete
  20. mama Aqil jd raksasa kt rumah ni pon dh selalu muncul

    ReplyDelete