Booking.com
Booking.com

1 Aug 2015

GAMBAR SERPIHAN BANGKAI PESAWAT




Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Benarkah? Benarkah ianya serpihan pesawat MH370? Moga ada jawapan untuk misteri MH370. Ke mana pula serpihan lainnya?

25 comments:

  1. penemuan rangka pesawat ni moga satu permulaan untuk pencarian yg diharapkan.

    ReplyDelete
  2. benar milik boeing 777... tapi belum sah milik boeing777 mh370... moga ada petunjuknya

    ReplyDelete
  3. hmm.. ada yg kata ini konspirasi.. hehehe..
    wallahu a'lam...

    ReplyDelete
  4. Harapnya kepunyaan mh370 lah..kesian ahli keluarga yang sekian lama ternanti nanti,.

    ReplyDelete
  5. Semoga segala misteri segera terungkai.

    ReplyDelete
  6. semoga segalanya terungkai.. Amin

    ReplyDelete
  7. tu la kan moga2 ada petunjuk lah.

    ReplyDelete
  8. tetiba je timbul kan ... semoga ada petunjuk yg menyusul .

    ReplyDelete
  9. tetiba boleh ada kan huhuhu. entah la. kalau betol moga Allah beri petunjuk

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum dan salam singgah sini zumal....semoga apa yang selama ni di harapkan akan mendapat jawapannya...

    ReplyDelete
  11. tu lerrr tiba2 muncul.. Semoga Malaysia masih lg selamat Aamiiin! #bloggerutara

    ReplyDelete
  12. Berharap ia milik pesawat mh370...satu2 kejutan berlaku skrg ni...semoga negara kita terus aman sentosa..

    ReplyDelete
  13. serpihan tu wat pe..tu kotak hitam mana hahahaha
    x pun..mana pesawat MH370 uols sorok mana..#pmpunyakejelahni hahaha

    ReplyDelete
  14. Semoga kebenaran dapat di cari..heheh

    ReplyDelete
  15. moga Allah beri petunjuk...kesian pd kuarga mangsa

    ReplyDelete
  16. Dah sah kan?

    P/s: eh zumal bukan jual cmd ke? Sbb mcm perasan dlm ig..hihihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yer Yui, memang dah sah... CMD tu Zumal promote je.

      Delete
  17. besar juga eh. macam mana boleh baru perasan benda tu?

    ReplyDelete
  18. konspirasi ke tak hanya ALLAH sahaja yang tahu

    ReplyDelete
  19. Semoga semuanya dipermudahkan Allah..

    ReplyDelete
  20. semoga kita mendapat jawapannya dengan segera..

    ReplyDelete