Booking.com
Booking.com

9 Aug 2015

DIA JUMPA DURIAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Pagi semalam Zumal ke Pasar Tani Mega Taman Sena Indah yang lebih kurang belakang rumah Zumal jer. Zumal jumpa ada orang jual durian. Tok minat durian. Sekilo RM4.00. Beli la 2 biji harga RM13.00. Bila dah bawak balik ke rumah Zumal letak je di ruang tamu. Korang nak tahu apa yang berlaku? Boboy serang bungkusan durian tu. Jom tengok aksi Boboy.






Aksi camni Zumal pernah tengok bila Boboy jumpa pokok akar kucing galak. Boboy nak makan durian ke???

12 comments:

  1. Wah boboy suka durian..CP tak makan durian..bau pun tak boleh

    ReplyDelete
  2. pokok kucing galak kesukaan kucing...boboipun suka durian tu...

    ReplyDelete
  3. dia tahu ke dalam tu durian..ntah2 dia ingat ayam golek hihiihhi

    ReplyDelete
  4. Akak pernah tgk kucing mkn durian dlm youtube

    ReplyDelete
  5. salam singgah hujung minggu zumal...wahh...boboy pun nak makan durian yer...Diana pun suka sangat makan durian ni...sedap...hihi

    ReplyDelete
  6. dia hantu durian jugak ke..? hehehe

    ReplyDelete
  7. Boboy.....leher gatal ke...ke memang nak makan durian...hehe..

    ReplyDelete
  8. Boboy makan durian jugak ke?hehe

    Teringat kat kucing sy dulu,kita mkn durian,dia pon mkn sama..

    ReplyDelete
  9. Assalam zumal,
    aloloooooooooooo
    nomeinya dia
    tak sakit kaaaaaaaa???
    durian tu he3

    ReplyDelete
  10. nasib tak luka kena duri durian tuh.. mesti dia tak tau dalam tuh ada durian..

    ReplyDelete