Booking.com
Booking.com

1 Aug 2015

AWESOME BLOGGER JULY 2015

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Alhamdulillah kini kita dah melangkah ke bulan Ogos. Entri ini Zumal titipkan bagi menghargai insan-insan hebat yang sentiasa menyokong kewujudan blog Dunia Zumal. Terima kasih tidak terhingga kepada semua. Bagi yang tak tersenarai janganlah berduka kerana korang juga awesome.


Nampak gayanya geng #bloggerutara dah menguasai carta kan. Terima kasih semua. Jasamu akan ku kenang sampai bila-bila. Bagi korang yang ingin mengenali mereka sila terjah nama mereka di sidebar blog Dunia Zumal yer. 

26 comments:

  1. terima kasih zumal...tersenarai juga heh...heh..

    ReplyDelete
  2. Tahniah pada semua tersenarai ;-))

    ReplyDelete
  3. sama2 zumal pun ada gak di blog ekin tggu entri ekin nanti

    ReplyDelete
  4. Subhanallah..terima kasih zumal..tahniah kepada semua yang tersenarai..ukhuwah itu utama..moga Allah eratkan lg silaturahim kita blogger.,

    ReplyDelete
  5. Tahniah buat geng #bloggerutara

    ReplyDelete
  6. tahniah uolssss
    #kipidap
    :)

    ReplyDelete
  7. Tahniah buat mereka yg awesome & rajin komen :)

    ReplyDelete
  8. ehhh...JM pun masuk list..rasa dh lama x terjah sini buat2 terkejut hihihi

    ReplyDelete
  9. ana dah tak masuk carta dah sobss sobsss

    ReplyDelete
  10. cepat sungguh masa berlalu . dah masuk ogos pula ...

    ReplyDelete
  11. kena keja keras kejar dorang ni hihihihi

    ReplyDelete
  12. wah wahh tahniah..ramai pengome tegar.

    ReplyDelete
  13. Tersenarai disini :) Terima kasih DZ...hehehe..walaupun bulan lepas Cik Mimie jarang BW, tak sangka melekat jugak..

    Tahniah buat yg lain2 :)

    ReplyDelete
  14. tahniah ... ramainya yg komen kat sini :)

    ReplyDelete
  15. ni yg nak majuk 18bulan
    kbai

    ReplyDelete
  16. laaaa....tak da nama i
    sedihnya xoxo

    ReplyDelete
  17. naseb tsenarai..klau x malu cheq...hahaha

    ReplyDelete
  18. Tahniah semua...
    Nama saya belum ada lagi kat atas tu. Kena lebih rajin komen kat sini nampaknya....

    ReplyDelete
  19. tahniah semua! ada bloggers yang kita kenal! hehe

    ReplyDelete
  20. Geng blogger utara mula menyerang

    ReplyDelete
  21. Assalam zumal,
    alhamdulillah terselit jugaks

    ReplyDelete
  22. tahniah kepada yang tersenarai.. hari nih nak bom habis-habisan yang mana yang sempat..

    ReplyDelete