Booking.com
Booking.com

28 Jul 2015

TERIMA KASIH ANIES

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Selamat tengah hari yer. (Kalau nak tau entri nie Zumal schedule je, taip pagi tadi pukul 5.23 tau) Semalam bila balik ke rumah ternampak sesuatu dalam peti surat. Rupanya ada 2 sampul berisi. 1 datangnya dari MAA, kad medik baru dan 1 lagi dari seseorang. Sampulnya pun nampak kreatif tau.

Teruja sangat terima sampul nie. Eh, ini hadiah GA ke? Zumal ada menang apa2 ke? Takpe la tak ingat la beb. Biasa la tak minum susu jadi otak tak berhubung. 

Nak tahu dalam sampul tu ada apa? Tak rahsia pun. Meh tengok sama-sama.




Walaupun tak ada nama pengirim tapi Zumal tahu ianya dari siapa. Tentunya dari Anies. Pemilik blog aniesandyou.blogspot.com la jawabnya kan. Lagi pun Anies yang pergi Mesir baru-baru nie. Korang boleh rujuk entri beliau pasal Mesir DI SINI. 

Terima kasih yer Anies. Suka sangat dengan hadiah Anies. Dapat la penuhkan fridge magnet di pintu peti sejuk Samsung tu. Hehe ^-^

12 comments:

  1. Alhamdulillah..ole2 tu zumal..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, rezeki, tahniah Zumal...

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah...rezeki Zumal

    ReplyDelete
  4. wahh syok laa zumal.. bertambah koleksi fridge magnet.. ni nikmat nya kan bila berkawan dgn mereka dari pelbagai jenis tempat..:)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dan tahniah zumal....dan selamat hari raya...maaf zahir batin..

    ReplyDelete
  6. Bestnya dapat Zumal. Fridge magnet terbang naik belon tu, jauh dia datang =)

    ReplyDelete
  7. Assalam zumal,
    waaaaaaaaaaa
    best3
    tahniah naaaaaaa

    ReplyDelete