Booking.com

27 Jul 2015

SARAPAN



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Dah sarapan ke? Zumal terasa rajin sikit pagi nie. Sikit je rajin. Zumal buat nasi lemak. Al maklum la kerja sendiri. Waktu pagi agak lapang. Tengok kat dapur halia ada, daun pandan ada, santan kotak pun ada lagi. Ikan kering pun ada, ayam pun banyak lagi. Jadi terhasil la nasi lemak. Lauknya ikan kering, telur goreng tapi ayam tu ayam masak merah. Lari tema. Semalam kekawan #bloggerutara makan ayam masak merah jadi kita yang tengok pun mengidam gak. Tu la sebabnya terhasil menu nie.

Eh, jemput la makan yer. Kepada yang puasa enam tu tengok je k. Jangan marah. Jom makan...

13 comments:

  1. sedapnya nasi lemak utk sarapan...kalau nk nasi lemak lbh sedap guna santan ori...berbeza rasa sedapnya.

    ReplyDelete
  2. Nasi lemak..ayam masak merah...wahhh..nikmat tu zumal..alhamdulillah..

    ReplyDelete
  3. rajin zumal...bukan senang tau nak tgk lelaki memasak nasik lemak pepagi buta ni..yg tahu kedai mamak jer

    ReplyDelete
  4. sodap tue...

    http://jmbelog.blogspot.com/2015/07/top-commentators-monthly-blog-jm.html

    ReplyDelete
  5. Rajin la tu.. buat nasi lemak.. adeh la malu je dgn Zumal , Ty dapur nk jejak pun payah. Hebat la Zumal.

    ReplyDelete
  6. wah zumal pandai masak.nasi lemak..boleh jual juga tu

    ReplyDelete
  7. Rajin Zumal masak nasi lemak.. Sha pun mkn ayam masak merah pg td..tapi ngn nasi putih la..

    ReplyDelete
  8. mmg tgk je ni . nasib baik dah buka ... heheheee

    ReplyDelete
  9. Assalam zumal,
    ooohhooiiiiiiii
    iols bekpes sekut empat segi ja
    sob3

    ReplyDelete