Booking.com
Booking.com

10 Jul 2015

KAD RAYA DARIPADA QASEH VEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Kemeriahan Ramadhan dan Syawal kini berterusan dengan kembalinya nostalgia sebelum era teknologi telekomunikasi dan perkomputeran di Malaysia. Kad raya, itulah nostalgia yang menggamit memori era 90an dan sebelumnya. 

Kegemilangan kad raya bagaikan diberi suntikan baru oleh para blogger. Sejak tahun lepas Zumal dapat banyak kad raya dan rasa bagaikan era zaman remaja dan kanak-kanak itu kembali lagi. Pada tahun ini utusan pertama kad raya yang Zumal terima adalah daripada blogger Qaseh Vee. Terima kasih kepada beliau kerana ingatan itu buat Zumal.





Salam Syawal buat Qaseh Vee sekeluarga dan buat korang semua. Moga Syawal yang bakal hadir memberi sejuta makna buat kita...

15 comments:

  1. wink wink **
    haha one more week to go
    selamat hari raya zumal
    hope you enjoy the celebration with family and friends

    ReplyDelete
  2. Wah bestnya...simpan bt kenang2an..

    ReplyDelete
  3. Tahun ni tak dapat pun kad raya...huhuhu

    ReplyDelete
  4. dah lama aku tak dapat kad raya...

    ReplyDelete
  5. JM pun dapat kad raya dari sis Vee ni so x de lah nk jelezzz hihih

    ReplyDelete
  6. terima kasih Zumal...JM dah terima kasd raya dari Zumal tu....belum up dalam entri :-)

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah , dah sampai ...

    ReplyDelete
  8. KAD PUN DPT KAD RAYA KIRIMAN ZUMAL N QV...TERIMA KASIH BANYAK...HEH..HEH..SERASI BERSAMA NI..

    ReplyDelete
  9. Kad raya dari DZ, Cik Mimie dah terima..thank you :)

    ReplyDelete
  10. thaniah zumal.. thn depan kita pakat2 hantar kad raya. hehehe

    ReplyDelete
  11. Nostalgia owh bila dapat kad raya..

    ReplyDelete