20 Jul 2015

KAD RAYA DARI NINA

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Dah raya keempat pun yer. Rumah Zumal pun dah kembali sunyi sepi. Lagi pun hari nie Zumal dah mula berniaga kembali. Alhamdulillah hari nie agak sihat setelah seminggu dua menderita sakit kaki. 

Bulan Ramadhan yang lalu, Zumal telah serta giveaway rakan #bloggerutara iaitu Nina. Nina buat giveaway kad raya dan secara kebetulan Zumal menjadi salah seorang daripada 15 orang penerima kad raya edisi khas yang ditempah oleh Nina. Alhamdulillah hari nie baru sampai. Maklum la abam posmen cuti raya hari tu. Terlewat sikit kad ini tiba. Tahun nie baru ada 2 kad raya yang Zumal terima daripada rakan blogger.

Jom tengok kad raya yang Zumal terima daripada Nina.
Cantik dan cute kad raya Nina kan??? Terima kasih Nina. Tahun depan buat lagi giveaway camni tau. Hehe...

Kepada korang belum mengenali Nina, jom kita jenguk berjemaah ke blog Nina. sukasamko.blogspot.com  

9 comments:

  1. Wah!!lawanya kad raya Nina..Tahniah Zumal..

    ReplyDelete
  2. Bestnya dpt kad raya.. Saya dah lama x dpt.. Hihi

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah sampai jugak . nasib abam posmen tak cti lama2. hehehe

    ReplyDelete
  4. dah lama x dpt kad raya camni. huhu

    ReplyDelete
  5. masih wujud lagi kad raya...memang terbaik la

    ReplyDelete
  6. cantiknya kad raya nina...banyak dpt kad raya best tu...

    ReplyDelete
  7. Assalam zumal,
    comei hokeyh :)
    ninaaaaaaaaaaaaaaaaa :)

    ReplyDelete