Booking.com
Booking.com

15 Jul 2015

HASIL TUNJUK

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Walau terhencut-hencut, hari nie Zumal tetap pergi shopping. Kalau korang nak tau, hari nie 6 kali Zumal keluar. Tapi paling sedih pagi tadi. Tempat parking tak de jadi Zumal terpaksa parking jauh. Dulu jalan kaki dari rumah pun sampai ke bazar. Sekarang terlalu sakit. Semasa tangan kiri kanan penuh barang, Zumal terhenti melangkah. Bagai nak keluar air mata. Terlalu pedih kaki nie.

Petangnya Zumal terjumpa penjual kuih yang murah. Jadi Zumal shopping la kat situ. Walaupun sepatutnya beli juadah berbuka jer.



Tengok tu dah ada 4 jenis kuih. Besok Zumal nak beli lagi. Kalau korang baca entri #Cabaran20Hari tu Zumal tak sebut nak beli kuih makmur dan semperit tapi tangan gatal nak beli. 


Kalau korang nak tahu kuih kat atas tu ada yang 3 RM 10.00 dan ada yang 4 RM 10.00. Murah kan? Pastu masa nak balik Zumal terpikat Dubai Cola nie beli la 2 tin. Mulanya 1 je untuk Zumal dan lagi 1 untuk tok tapi disebabkan tok tak nak, Zumal bedal semua. Sedap juga air tu tapi bergas la. 

Esok ada lagi barang nak beli, moga Zumal sihat la sikit. Korang buat ape tu???

7 comments:

  1. semoga zumal sihat ya.. ekin dah tido esok nkmbertolak balik kelantan

    ReplyDelete
  2. Zumal tart tak ada ke..hihi..tiba2 pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe, hari nie bakal Zumal cari sebab tu feveret Zumal...

      Delete
  3. Murahnya zumal...
    Kenapalah tak ada jual kat sini...
    Jangan bagi tok minum yg bergas

    ReplyDelete
  4. eh apa terjadi ni dengan zumal?
    harap sembuhcepat dan beraya gembira dengan kawan dan keluarga tersayang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada masalah kesihatan sedikit. Semakin ok sekarang. Thanks Emily ^-^

      Delete
  5. Murahnya kuih raya tu.. sini sebekas pun dah rm16..

    ReplyDelete