6 Jul 2015

CPUV NUFFNANG #99 MAGNUM RAYA (PC)



Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Terlupa sudah Zumal untuk periksa akaun Nuffnang. Alhamdulillah malam nie baru berkesempatan. Rupanya dah ada CPUV mengintai blog Dunia Zumal pada 3 Julai lalu. Syukur. CPUV pertama untuk Julai. 

Kali nie CPUV yang menjelma adalah Magnum Raya (PC). Magnum nie aiskrim okay. Bukan nombor 4D tu. Bulan puasa nie bila Zumal tengok aiskrim memang sangat teruja dan terliur. Lagi pun aiskrim Magnum sangat sedap. Zumal kalau beli aiskrim memang Magnum pilihan utama. Fuh, teringat Magnum Gold.

Nak tau Magnum tengah promosi apa sekarang, jangan lupa terjah iklan Magnum yang berkeliaran di blog Dunia Zumal nie. Terima kasih buat Cik Nuff yang menghadiahkan CPUV nie dan kepada korang semua yang terus menyokong blog Dunia Zumal. Terima kasih...

11 comments:

  1. tempat saya magnum 4D sangat popular..tapi benda ini tak baik untuk dihebohkan ..takut kena dosa kering pulak..

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah.. tahniah.. magnum yg ni tak pe.. halal hehee

    ReplyDelete
  3. semoga terus murah rezeki ye DZ !

    ReplyDelete
  4. magnum~ sampai skrng belum prnah makan lagi.. tahniah DZ!

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah, nnti kmpul leh cashout..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah.. Wah.. Tahniah ye Zumal..

    ReplyDelete
  7. ekin ada dapat rasa la xingat dah

    ReplyDelete