Booking.com
Booking.com

28 Jul 2015

CIRI-CIRI SJCAM

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Semalam Zumal ada buat review tentang sjcam kan. Rasa tak lengkap entri tu tanpa menceritakan ciri-ciri sjcam dan beza antara sj4000, sj5000 dan sj5000+.

Ok, jom kita tengok perbezaan sj4000, sj5000 dan sj5000+ dalam gambar dibawah. Gambar ihsan instagram momo_accessories.



Macam mana? Sekarang korang dah tahu ciri-ciri sjcam tu kan. Sampailah masa korang nak beli yang mana satu. Kalau pembelian secara online memang Zumal syorkan beli di momo. Zumal dan admin yang tidur tu selalu beli aksesori telefon di momo. Harga murah, kualiti tak diragui. 

Rujuk Review sjcam sebelum ini DI SINI.

6 comments:

  1. BOLEH DAPATKAN YG MANA SATU PILIHAN HATI NI...

    ReplyDelete
  2. sjcam is wide lens camera or what?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjcam nie guna lensa fish eye, ia melengkung ^-^

      Delete
    2. Lens 170°A+ HD wide-angle lens, 6G lens

      Delete
  3. Assalam zumal,
    waaaaaaaaa
    kalerpul betoi kamera depa nooooooo
    he3

    ReplyDelete