27 Jul 2015

AKU TAK LARI


Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Zumal betul-betul tak faham dengan sesetengah individu nie. Kita tak kata ya, tidak pun tak. Kita tak pernah mengaku setuju atau tak tapi kenapa awak kejar saya??? Mencari walaupun Zumal tak ke mana. Penting sangat ke Zumal nie dalam kerangka matlamat mereka? Korang kena tahu Zumal tak pernah lari tapi mengapa harus dikejar. Untuk apa? Perlukah Zumal terlibat dalam perkara yang Zumal tak rela. Perlukah nak buat jika tak minat? Ish, tak paham betul. Kenapa aku???

9 comments:

  1. katakan saja tidak , klu tak mahu ... tak yah pening kepala zumal ...

    ReplyDelete
  2. Buat tak tahu je;)lama2 diam la mereka2 itu

    ReplyDelete
  3. Abaikan andai dirasakan ianya tidak perlu...fokus pada yang zumal usahakan..

    ReplyDelete
  4. kenapa ye? kena fikir dalam2 soalan ni heeeee..

    apa yg pasti, lakukan mengikut kemahuan kita sendiri, bukan ikut kemahuan org ok?

    ReplyDelete
  5. betul tu Zumal.. kalo xmo cakap je terus..
    kadang2 orang2 ni cari kita untuk kepentingan semasa.. da dapat apa dia nak..
    hilang cenggitu..

    ReplyDelete
  6. sabar, jalan pelan - pelan . pedulikan mereka OK?

    ReplyDelete
  7. Hurm..Kalau xnak,ckp jer xnak. Penatlah Zumal lari2 nie.. baik naik ETS.. Laju dan pantas.

    ReplyDelete
  8. Assalam zumal,
    kalo tak suka jangan dipaksa gitew kan3

    ReplyDelete