Booking.com

25 Jun 2015

TERJUNAM KEMBALI

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Apa yang terjunam? Ini la yang Zumal nak khabarkan. Cik Alexa tu dah tinggal Zumal jauh sangat. Tak terkejar dah.

Memang tak dinafikan ianya salah Zumal. Sebab Zumal tak fokus kat blog. Jadi ranking pun menjunam kembali. Moga setelah berhenti kerja nie komitmen untuk blog boleh ditingkatkan kembali. 

Alexa, kau tunggu aku datang... Boleh gitu? Harap lepas nie nak kembali fokus pada blog yang satu nie jer. Blog lain masa akan datanglah. 

19 comments:

  1. cmner nak check tak boleh pun.. huhuhu

    ReplyDelete
  2. rank alexa ni mengikut jumlah viewers kot...

    ReplyDelete
  3. Takpe, lepas ni aktif semula ber blog, naik balik Alexa tu =)

    ReplyDelete
  4. lepas ni fokus balik pada blog, naik la ranking alexa tu.

    ReplyDelete
  5. Cik Alexa skrng dah tak macam dulu.. mungkin skrng dah ada bf sbb tu dia lain macam je dah huhu.. All the best Zumal.. :)

    ReplyDelete
  6. takpe, lepas ni boleh naikkan semula ranking tu :)

    ReplyDelete
  7. Insuaallah akan mengecil balik nanti ..teruskan update blog ya zumal

    ReplyDelete
  8. hahahak.. kalo up CT nye rank mesti uols semua x snggop tengok =P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa je tu CT, Zumal pernah rasa tak ada dalam ranking Malaysia...

      Delete
  9. in shaa Allah nanti Zumal boleh naikkan ranking tu balik..

    ReplyDelete
  10. JM dh lama x checck ranking Alexa ni

    ReplyDelete
  11. ermm...klau kedudukan ranking blog di Alexa tu tinggi, apa yg kita dapat eh..kurang arif pasal ni..Zumal tahu tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu masa ranking Zumal 1000-3000 Zumal selalu dapat job review produk, sekarang nie tak adalah JM...

      Delete