Booking.com
Booking.com

3 Jun 2015

PILIH SALAH SATU

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Sejak Zumal berniaga kira-kira dua minggu yang lalu. Kerja dah mula ditinggalkan. Asyik cuti untuk setup bisnes. Macam yang Zumal katakan dulu Zumal nak berhenti kerja tapi atas nasihat kawan-kawan Zumal akan jadi 2 alam. Berniaga dan bekerja. Masa? Jadi juga masalah. Cuma sekarang Zumal fokus berniaga sebelah malam sahaja kecuali hujung minggu. Tapi, untuk minggu ketiga bulan Jun nanti Zumal ambil cuti seminggu untuk urus bisnes Zumal. Alhamdulillah, cuti lulus. 

Zumal cuti seminggu pada minggu ketiga tu kerana nak sambut Ramadhan. Lagi satu disebabkan antara barangan jualan Zumal adalah kurma. Jadi Zumal target untuk tingkatkan jualan kurma pada masa tu. Zumal akan berniaga dari 10.00 pagi hingga 7.00 malam. Semoga apa yang Zumal hasratkan tu berhasil. Minggu ketiga tu kiranya selepas event SBB 2015 nanti. Siapa antara korang yang bakal pergi SBB 2015? Jumpa di sana yer...
Smartphone sentiasa jadi peneman

26 comments:

  1. gud lack zumal moga berjaya menjadi ahli prniagaan suatu hari nanti.. ^-^v

    ReplyDelete
  2. Good luck zumal.awal2 bniaga memang kena banyak berkorban masa/wang dahulu untuk org kenal kedai/produk.

    ReplyDelete
  3. nak berjaya dalam biz memang kene byk pengorbanan,,,
    Semoga berjaya zumal...


    Singgah blogwalking...:)
    Nak tingkatkan metabolisme badan tak?jemput baca artikel ni:
    http://blogmummyrifqiy.blogspot.com/2015/05/cinch-tea-bantu-anda-kurus.html

    ReplyDelete
  4. jangan tinggalkan kerja tetap dulu bila bisnis dh benar2 stabil baru fikirkannya...gd luck zumal.

    ReplyDelete
  5. klu pandai urus masa , insha Allah ... semoga rezeki terus melimpah ...

    ReplyDelete
  6. All the best Zumal. Usaha tanpa jemu, inshaAllah akan membuahkan kejayaan =)

    ReplyDelete
  7. Semoga dipermudahkan semua urusan and rezeki sentiasa ada.

    ReplyDelete
  8. all the best zumal.. inshaaAllah Allah mudahkan urusan tu.. :D

    ReplyDelete
  9. Zumal boleh..insya Allah..yakin..

    ReplyDelete
  10. Good Luck!.. Semoga berjaya dalam kedua2 bidang=)

    ReplyDelete
  11. Assalam zumal,
    moga segalanya dipermudahkan AMIN

    ReplyDelete
  12. Semoga dipermudahkan semuanya :) Gudluck DZ :)

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah.. selagi sihat inilah waktu kita berusaha bersungguh2 kan.. jadikan usaha sbg satu ibadah juga. Semoga sentiasa dipermudahkan dan terus sukses Zumal... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  14. wah gigih zumal yer...apapun harap kesihatan terjaga...

    ReplyDelete
  15. masa masih bujang nie..boleh kerja tanpa kira masa..bagus tu..

    ReplyDelete
  16. insyaAllah dipermudahkan.

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. i tak pergi sbb tu
    tapi semoga diperlancarkan perjalanan
    MY-Emily

    ReplyDelete
  19. semoga di permudahkan segala urusan zumal....

    ReplyDelete
  20. semoga di permudahkan segala urusan zumal....

    ReplyDelete