11 May 2015

SELAMAT PENGANTIN BARU AKMAL SAFWAN DAN ANIE KHUZAIMAH

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Begitu panjang Zumal bercuti dari berblog. Kenapa? Sabtu lepas kenduri kahwin sepupu Zumal di Jitra. Sepupu Zumal nie namanya Akmal Safwan bertemu jodoh dengan orang Perak. Sanak saudara sebelah mama Zumal ramai yang pulang termasuk mama dan ayah. Zumal ambil cuti sebab sanak saudara yang datang kenduri bertandang di rumah. Tak manis la kalau ada tetamu tapi tuan rumah tiada di rumah kan. 

Setiap kali kenduri kami sekeluarga dapatlah berkumpul. Rasa sangat gembira dan ceria. Kalau berkumpul masa raya sangat sukar sebabnya mereka dah ada keluarga lain a.k.a keluarga baru.

Pengantin bergambar dengan anak saudara dorang 


Zumal pun enterframe sama bersama sepupu-sepupu 
Sayang sekali sebab tak dapat bergambar ramai-ramai. Insha Allah kalau masa kita buat family gathering pulok. Hehe.

Zumal, Mahathir dan anaknya Iman 
#cute betul Iman tu tapi cukup susah nak ambil gambar bersama...

16 comments:

  1. Seronokkan jumpa sedara-mara sepupu-sepapat nak pulak tu dah berkurun tak berjumpa.

    ReplyDelete
  2. moga bahagia hingga ke akhri hayat..lepas ni turn zumal pulak..hehe

    ReplyDelete
  3. Syoknya makan kenduri kat kedah kan...lapaq lauk kenduqi dah

    ReplyDelete
  4. masa kenduri seronok dpt bertemu sedara yg jauh dtg berkumpul

    ReplyDelete
  5. selamat pengantin baru buat pengantin..

    ReplyDelete
  6. selamat pengantin baru utk sepupu :)

    ReplyDelete
  7. tahniah kepada mereka berdua..semoga bahagia hingga hujung nyawa aminnnn

    ReplyDelete
  8. kalau ada jodoh zumal nanti jgn lupa jemput rakan blogger ye heeeee

    ReplyDelete
  9. Tahniah buat pasangan pengantin.. semoga berbahagia dan diberkati kehidupan di dunia dan akhirat... aamiin.. :)

    ReplyDelete
  10. Tahniah :) Lepas ni turn DZ pulak.. :)

    ReplyDelete
  11. Selamat pengantin baru buat pasangan pengantin :)

    ReplyDelete
  12. majlis kahwin lah dpt berjumpa sedara mara ... eh , zumal bila ya ? ... heheheee

    ReplyDelete
  13. Slmt pengantin baru..... Eyhh2x, zumal naik pelamin la.....;-)

    ReplyDelete