Booking.com

11 Mar 2015

SHAMPOO BERHERBA SUPER LEBAT D'HERBS

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Apa khabar korang semua? Sihat? Alhamdulillah kita semua sihat. Rambut nie selalu sinonim dengan wanita kerana wanita lebih menitikberatkan penjagaannya berbanding lelaki. Sebab tu ramai lelaki yang rambut dah jarang bila berusia. Rambut adalah mahkota kita. Kena jaga dengan baik.

Lagi satu, selain rambut. Kita mungkin ada masalah kulit kepala. Macam korang yang kenal Zumal dah lama mesti dah tahu Zumal alami kulit sensitif kan. Kerana kulit sensitif nie Zumal sering alami gatal-gatal dan demam bila guna shampoo yang tak sesuai. Sebabnya shampoo nie ada yang sejuk. Zumal tak boleh guna shampoo yang ada rasa sejuk tu sebab boleh demam. 

Sejak Zumal beralih kepada Shampoo Berherba Super Lebat D'herbs Zumal dah kurang alami masalah kulit kepala nie. Zumal juga jarang demam atau selesema bila guna shampoo dengan kerap. Paling best rambut dah kurang kelemumur. Sekarang Zumal dah rasa selesa.

Booking.com
Shampoo Berherba nie harganya cuma RM25 jer. Satu botol boleh tahan 1 bulan lebih dengan isipadu 180 ml. Zumal guna setiap hari. Tak perlu risau rambut gugur kerana bahan-bahannya adalah ramuan herba asli seperti kelapa dara, mengkudu, bunga raya, limau purut, buah zaitun dan spirulina. Zumal dah beli botol kedua dah nie. 

Korang juga akan rasakan rambut korang bertambah lebat, lembut dan hitam bersinar. Memang kagum la dengan produk nie. Patut la Datuk Aliff Syukri kata terlajak laris. Nak try, dapatkan sekarang di kedai-kedai berhampiran korang...

27 comments:

  1. akak pun nak cari jgak syampoo yang boleh lebatkan rambut...

    ReplyDelete
  2. Waaa syampu terlajak laris! Bagus jugak syampu cmni diperbuat dri herba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu risau dengan bahan kimia...

      Delete
  3. bershampoo rambut lebat jgn terlajak laris zumal..susah tu heh..heh..pening tok nk pilih cucu menantu.

    ReplyDelete
  4. penangan dato' aliff ni laa ye ;-)

    ReplyDelete
  5. Terlajak laris..heheh..terbaiklahh..

    ReplyDelete
  6. really zumal? suh kawan beli la camni.. kesian dia teruk rambut gugur sampai dh pakai beanies..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berdasarkan pengalaman zumal guna jer Zizie ^-^

      Delete
  7. Nak cari lah syampu ni..thanks zumal.follow back..

    ReplyDelete
  8. nice review Zumal... lepas ni boleh emailkan entry ni pada syarikat dherbs nih... sapa tau diorang nak pasang iklan pulak...

    ReplyDelete
  9. ada gak guna syampoo ni beberapa botol tapi di sbbkan rambut still gugur so tukar kepada Safi Shayla..alhamdulillah..rambut gugur makin berkurang. Maybe product D'Herbs x sesuai utk JM

    ReplyDelete
  10. Wahh menarik ni... bagus buat rambut.. :)

    ReplyDelete
  11. ohh . kadang2 pakai shampoo yang sejuk . memang best . dingin je kepala

    ReplyDelete
  12. sensitif jugak rambut dan kepala zumal yer.
    memang kena cari yang betul-betul sesuai

    ReplyDelete
  13. Replies
    1. Boleh cari di kedai jamu, kedai runcit dan farmasi

      Delete
  14. salam mcm mna dh skrang rambut zumal, sya pun dh nak botak tengah, baru nk cuba produk ni, bagus ke, lama x kesan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Amir, boleh WhatsApp Zumal di 0125747869

      Delete
    2. x leh wassap, salah no kot huhu

      Delete
    3. Memang betul nombor saya tu En. Amir... Saya cuma nak syorkan vitamin untuk diguna bersama shampoo kerana kesannya lebih cepat... 012 574 7869

      Delete
  15. kalau rambut gugur ape ye nk guna..risau la banyak gugur..bgus ke produk ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zumal syorkan makan vitamin. Maklumat lanjut WhatsApp 0125747869

      Delete
  16. Replies
    1. Ada tuan, pelbagai supplement saya jual.

      Delete