Booking.com
Booking.com

4 Mar 2015

DAPAT LAGI

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Apa khabar korang semua? Hari nie zumal dapat lagi sesuatu. Mesti korang nak tahu apa yang zumal dapat tu yer. Macam la korang nak tahu kaan. Zumal dapat lagi sijil penghargaan daripada Cik Mimie. Bulan lepas dah dapat, kisahnya zumal kongsikan di sini. Nak tahu kenapa? Zumal terpilih sebagai salah sorang top commentor bulan Februari di blog Cik Mimie. Meh tengok sijil cute daripada Cik Mimie nie. 






Terima kasih buat Cik Mimie. Zumal suka sangat sijil nie. Cute. Kepada korang yang belum mengenali blogger bernama Cik Mimie nie, korang boleh terjah blog beliau DI SINI.

21 comments:

  1. Salam singgah sini zumal...wahh....tahniah zumal...cantik sijil penghargaan tu...

    ReplyDelete
  2. Congratulations!
    Cantik dan menarik Award cert. tu.

    ReplyDelete
  3. hehe. zumal memang patut dapat pun. rajin komen kat blog orang. tahniah ye ^^.

    ReplyDelete
  4. Tahniah, tegar betul Zumal ni ye......;-)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...tahniah zumal...memang rajin...^_^

    ReplyDelete
  6. JM pun dapat...so x de lah nk jely mely heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasanya zumal yang kena jely mely dengan JM ^-^

      Delete
    2. jgn jely mely..nanti sis JM geli ahahaha

      Delete
  7. Sama2 DZ :) Tahniah dan terima kasih sebab jadi pengomen tegar di blog Cik Mimie ye :) Sijil biasa2 je ni :)

    ReplyDelete
  8. Wahh menarik... tahniah!!.. :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah Zumal.. Ros pun dapat sijil ni jugak . Hihi

    ReplyDelete
  10. CM belum kenal dia lah ... pas ni terjah .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selamat berkenalan dengan Cik Mimie yer CM ^-^

      Delete
  11. tahniah zumal.
    saya pun dapat tapi tak sempat nak buat entry lagi pun

    ReplyDelete